Skocz do zawartości

Prosze o opinie na temat takiego zestawienia:AMD Phenom X6+Asus+Kingstone CL9..


pucios

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy na tym forum a to mój pierwszy post.:)

Mam pytanie dotyczące zestawu komputerowego:

Proc:AMD Phenom II X6 1090T BE

Płyta: Asus M4A88TD-V Evo/USB3

Ram: 4x2048 Kingstone 1600 MHz HyperX XMP CL9

Zasilacz: OCZ 700 StealthXstream 2 80+SLI.

Głównie komputer będzie mi potrzebny do renderingu w 3ds maxie. Jestem początkujący więc sceny nie będą zaawansowane. Glówne pytanie to czy ten zestaw pociągnie początki mojej pracy w 3ds ze zintegrowana kartą graficzną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Poszukaj czegoś na intel sandy bridge ..tzn procek Intel 2500K...kręcą sie jak szalone na oryginalnym intelowskich chlodzeniu...4,5GHz przebije tego AMD bez problemu.

 

możliwe, ale ten zestaw na AMD na pewno jest bardziej przyszłościowy, a phenom też się dobrze kręci...mam podobny w domu. Jeśli to twoje początki to lepiej kup na początku 4 Gb ramu (zawsze możesz dokupić więcej a na początku nie będzie Ci potrzebne aż 8) a zaoszczędzoną kase dołóż na karte graficzną, bo będzie ci ona potrzebna do pracy w viewporcie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, ale ten zestaw na AMD na pewno jest bardziej przyszłościowy, a phenom też się dobrze kręci...mam podobny w domu. Jeśli to twoje początki to lepiej kup na początku 4 Gb ramu (zawsze możesz dokupić więcej a na początku nie będzie Ci potrzebne aż 8) a zaoszczędzoną kase dołóż na karte graficzną, bo będzie ci ona potrzebna do pracy w viewporcie....

 

a co jest takiego przyszlosciowego w tym AMD? Ja tez wybrałbym SandyBridge ale jak peter_muler napisał sa ponoc problemy z dostepnoscia procesorów na chwile obecna...