Skocz do zawartości

[WebDesign] Jak to "działa".


Nikes

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawi mnie jak każdy z was podchodzi do projektu strony internetowej.

Przez jakie kroki przechodzi jego praca. Od czego zaczyna -czym sobie pomaga - na czym kończy. Chodzi dokładnie o sposoby, które ułatwiają pracę.

Rzeczy, których nie robić. Na co zwracać uwagę. Ogólnie wszystko co może pomóc każdemu z nas.

 

Zadałem to pytanie ponieważ sam od pewnego czasu pracuje jako grafik, gdzie między innymi tworze szaty graficzne web. Nie mam w tym super doświadczenia, ale jakoś sobie radzę. Mam nadzieje, że ten temat objaśni dokladną strukturę powstawania strony od samego szkicu po ostateczne dzieło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

najlepiej poczekać na karmiczny przypływ idei. Najcześciej pojawia się w nocy przed terminem oddania, wiec nie planuj na ten wieczór niczego.

 

przyda się poczytanie czegoś o usability, zaznajomienie sie z technologiami, by nie zrobić niczego niewykonalnego oraz liznąć nieco wiedzy z zakresu ludzkiej percepcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli dostajesz hasło od swojego pracodawcy informacje, że do zrobienia jest strona dla firmy zajmującej się systemami informatycznymi. A jedyne materiały jakie dostajesz to badziewne logo nie podobne do niczego, oraz listę kategorii jakie będą w menu. Masz wolną rękę. Może to być zwykła kwadratowa strona, jak równie dobrze może to być przepełniona animacją i własnym życiem strona. Wszystko zależy od Ciebie.

A więc co robisz?

- Na początku wklepujesz sobie hasło systemy informatyczne w wujka googla, zapoznajesz sie z tematem?

- Otwierasz topowe strony szukając natchnienia?

- Chwytasz za kartkę papieru , jakieś mazidło do pisania i robisz wstępny zarys ?

 

jak wygląda etap powstawania strony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach