Skocz do zawartości

Zestaw PC: 7500-8500 pln


gnacik

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej niż o cenę chodzi mi o to aby był to zestaw, który wytrzyma mi 2lata na wysokich obrotach i nie będę musiał w niego nic inwestować przez ten czas (ewentualnie RAM). Kupować co prawda i tak będę w zaprzyjaźnionym sklepie z racji, iż wystawią mi fakturę na 10k. Chociaż chciałbym się zamknąć tak w 8k, ewentualnie z minimalnym plusem.

 

Zarobkowo kompa będę używał tylko do Photoshopa, sporadycznie AfterEffects i AutoCADa. Dochodzi też kontynuowanie nauki 3dsmaxa, a co za tym idzie, modelowanie, teksturowanie, oświetlanie, animowanie, renderowanie i co tam się jeszcze da :-)

 

W gry co prawda nie gram już od kilku lat, ale mając taki sprzęt na pewno będę chciał go sprawdzić... no i jak Diablo 3 wyjdzie to koniecznie będzie musiało być full-serwis :-)

 

Aha, ceny podane tutaj sa z Gral.pl

 

zestaw1.jpg

 

Czytałem inne wątki i jestem zdecydowany na i7 2600k, ale nei wiem czy nie wziąłem odpowiednią płytę, w poprzednich wątkach polecali jakieś za około 500, a mi wyszła za ponad 700, nie wiem czy nie przepłacam. Mam jeszcze wątpliwości co do grafiki, czy nie lepiej ziąć te Quadro, czy mi to coś da, czy ten GTX285 wystarczy ? No i RAM, w ogóle nie orientuję się teraz w jego oznaczeniach, które lepsze, a które gorsze ? :-/ Zasilacz chyba spoko, tak samo monitor..

 

...kurde, teraz wychodzi, ze pewny to chyba jestem tylko procesora, obudowy i systemu operacyjnego :-) A myślałem, że się odpowiednio zainteresowałem tematem :-P

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam,

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic