Skocz do zawartości

[Współpraca] DESHAN - poszukuję grafika [grafik 2D]


Gość Xirdus

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Xirdus

4ac488d460eda7a99266c72bb3f99f6d.jpg

 

 

 

O mnie

 

Jestem założycielem i programistą gry przeglądarkowej DESHAN. Zajmuję się wszystkimi aspektami programistycznymi. W DESHANie wykorzystuję wiele technologii: HTML, CSS, PHP, SQL, JavaScript oraz mod-rewrite. W przyszłościowej wersji gry (nad którą już pracuję) do tej grupy dojdą: Ajax oraz Smarty. Za efekty wizualne odpowiadają biblioteki FancyBox oraz Scriptaculous. Jak widać posiadam odpowiednie kompetencje, aby projekt rozwijał się dalej.

 

 

 

Krótka historia projektu

 

Projekt rozwijam już od ponad roku. Duży postęp w pracach widać szczególnie w wakacje, gdyż posiadam wtedy sporo wolnego czasu. DESHAN zaczynał jako bardzo prosta gra internetowa. Tworzyłem go,aby nauczyć się podstawowych technologii wykorzystywanych w wykonywania stron internetowych. Z biegiem czasu dodawałem kolejne opcje, usuwałem błędy i wzbogacałem jego silnik. Obecnie DESHAN jest zlepkiem wielu pomysłów, które nie zostały w pełni przemyślane, ale kryją w sobie potencjał pod warunkiem poprawnego umieszczenia ich w grze. Właśnie dlatego postanowiłem całkowicie przebudować projekt.

 

 

 

Co będą obejmować zmiany

 

Główną zmianą w grze będzie stworzenie nowego świata przedstawionego (obecnie praktycznie go nie ma). Obejmuje on nowe rasy, historie, a także mapę lokalizacji.

 

W grze zostaną także umieszczone przedmioty począwszy od uzbrojenia, eliksirów, olei, aż po przedmioty przygodne (kły, pazury, kielichy, etc.). Zarządzanie przedmiotami będzie usprawniał system drag&drop.

 

Każda z ras otrzyma obok statystyk dostęp do umiejętności. Będą one pogrupowane w dwóch drzewkach rozwoju postaci. "Walka" będzie dostępna dla każdej rasy, zaś drugie będzie zależało od niej. Dzięki temu rasy nie będą różniły się jedynie nazwą, ale także wyglądem gameplay'u i możliwościami.