Skocz do zawartości

HEEEEEEELP


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko panowie...!

Już pisałem o moim problemie... że scena nie chce mi się renderować ale nic... nie dostałem konkretnej odpowiedzi :(

Mogę komuś podesłać moją scenę... żeby ją sprawdził? Jakieś osobie co ma chwilę i zna sie na rzeczy... Jestem początkujący i za bardzo nie wiem co zjebałem... co źle zrobiłem... :( Qurde robiłem tą scenę 4dni i jak ją tak zostawięc to chyba się potnę :(

Ludzie ratujcie...!! Proszę...!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190

Powieś na jakimś serwie i kto będzie chciał to sobie ściągnie (na jakim? - darmowych jest pełno, choćby nawet onet.pl :-)

pzdrwka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Gdy otwieram scenę, to wyskakuje mi błąd, że nie mam jakiegoś pliku - Viewport Manager for DirectX, czy coś takiego... Hmm... z jakiego to maxa??? Ja mam 4.2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnąłem tą scenke, czas rederingu rzeczywiście zmierza do nieskończoności, próbowałem róznych zmian w ustawieniach i bez efektu, problem prawdopodobnie tkwi w materiałach (chociaż to dziwne bo to chyba standardowe materiały z biblioteki), moze komuś innemu uda sie dojść co jest nie tak

 

zmień wszystkie mat. na standardowy (np nadaj całej scenie mat. z dowolnej szarej kulki z mat. editora) i sprawdź jak będzie szlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema!

panowie poradziłem sobie już z tym chlornym moim problemem :D

Wiecie co zrobiłem? Dałem box\'a 700*700 i dałem do niego materiał z reflection do tego jeszcze 5 świateł :D Śmiejcie się...! uczę się na błędach...

PS

Linki już nie działają bo nie mam problemu :D

Dzięki za zainteresowanie!

możecie zobaczyć pod tym linkiem moją pracę... tylko jeszcze textury:( Może ktoś mi pomoże z HDRI?

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=2497

Pozdroo