Skocz do zawartości

Grafika 3D - Notebook vs PC


siemien

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Planuję na początku następnego roku, czyli 2012, nowy komputer z głównym przeznaczeniem do grafiki 3D. Jako, że teraz jestem początkującym i to co mam obecnie na razie wystarczy, to później będzie już ciężej z wydajnością, no i ogólnie pora na wymianę :) Zastanawiałem się nad laptopem Dell Inspiron Q15R - i7 2630QM, 4 (lub 6, ale wole 4 i dorzucę sam 4 gb do 8 gb) GB ddr3, gt 525m 1 gb, 15,6". Za 2,7 tyś, a z drugiej strony za te 2,7 tyś. mogę kupić stacjonarkę, ale bez monitora. 2,5 kg, bo tyle waży ten laptop, nie jest w sumie taki ciężki. Tylko problemem jest wydajność, chodzi o to, że jak gdzieś jadę i mam laptopa to mogę go zabrać gdzieś i tam popracować nad jakimś projektem, ale minusem jest właśnie ta wydajność, która jest o wiele niższa, niż na stacjonarnym PC, którego niestety nigdzie nie zabiorę, bo jest ciężki, nieporęczny i trzeba dodatkowy monitor :) Dlatego chciałbym o tym porozmawiać, żeby móc sobie jakoś wyklarować sytuację.

Edytowane przez siemien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dlatego chciałbym o tym porozmawiać, żeby móc sobie jakoś wyklarować sytuację.

 

tylko w zasadzie o czym tu rozmawiac, sam bardzo dobrze przedstawiles jak wyglada sytuacja. Albo stawiasz na wydajnosc, albo na przenosnosc. Lapki stają sie coraz wydajniejsze i spokojnie na takim porobisz w 3d, ale nie ma sie co oszukiwac - nie bedzie to dorownywalo pozadnej stacjonarce.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mocny laptop jest kompletnie bez sensu według mnie... Dosyć dobre rozwiązanie to mocna stacjonarka + słabszy laptop (aby coś tam zaprogramować, trzasnąć prosty model).

Przewóz komputera stacjonarnego to nie problem - bierzesz w samochód i jedziesz, a monitory teraz małe-płaskie są, więc jest lajt...