Skocz do zawartości

Jaka karta graficzna do renderingu(3d max) i cad ?


lopez20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Z racji tego że jestem laikiem prosiłbym Was o doradzenie w wyborze karty graficznej do PC którego będę używał głównie do renderingu(na tę chwilę robię zaawansowane wizy w artlantisie jednakże stawiam pierwsze kroki przy MAXIE i pod niego chcę złożyć kompa) oraz projektów cadowskich z dużą liczbą kresek.

Myślałem nad

MSI HD6850 Cyclone PE/OC 1GB DDR5 860/4400Mhz 6870

 

ale niech się wypowiedzą znawcy.

Dodam że na początek nie będę podkręcał kompa.

 

Niestety nie mam za wielkich funduszy i szukam karty w granicach +/- 600zł.

Podzespoły

1Intel Core i7-2600K 3,4 GHz 8MB cache s. 1155 Box

2AsRock P67 PRO3 B3 /intel P67/

3GOODRAM DDR3 2x4GB 1600

4KARTA GRAFICZNA??

5Chieftec CTG-600-80P 600W

Edytowane przez lopez20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jestem początkujący i magicznie dla mnie brzmi słowo vieport.

Wcześniej sporo czytałem na forum i jest kilka nieprzychylnych informacji na temat geforce 460?

Czym objawiają się problemy współpracy między 3d maxem a tą kartą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viewport okna widoku programu. Jesli zalezy ci bardziej na plynnosci poruszania sie , a zakladam ze tak bo napisales ze dzialac bedziesz na cadowskich plikach z duza iloscia "kresek" i siatek to radzilbym ci Quadro. Przy tego typu zadaniach zwykle zwykly gf raczej srednio sobie radza. Ale cos za cos :) quadro ma mniejsza ilosc cuda core czyli procesorow ktore moglbys wykorzystac przy renderowaniu za pomoca GPU. Proponowalbym ci isc w jedna albo druga strone, kupic slabszy procek a mocniejsza grafe lub dwie i nastawic sie na gpu rendering lub nastawic sie na rendering za pomoc cpu i szukac karte typowo do Twoich potrzeb. Zagladnij do watku RafalPL on nabyl i quadro 600 i gf 570 rowniez dokonal malych testow.