Skocz do zawartości

jak wyostrzyć obraz w renderingu?


monschau

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie ustawień renderingu. Po przeinstalowaniu systemu i ponownym zainstalowaniu 3ds maxa + vray rendering obiektów zrobił się jakiś rozmazany.

 

wygląda to tak: http://imageshack.us/photo/my-images/716/39890649.jpg/

 

Nie wiem gdzie w ustawieniach to zmienić. Nie wiem również czy na pewno jest to wina ustawień, bo przy takich samych ustawieniach (domyślne zarówno w 3ds jak i v ray ) przed przeinstalowaniem renderowało super.

 

tu przykład: http://imageshack.us/photo/my-images/26/31916399.jpg/

 

Jest to ten sam dokument otworzony i nie zmieniany.

 

Poza tym każdy plik chyba ma zapisane swoje ustawienia, więc nie wiem skąd ten problem. Jestem samoukiem i wszystko zapewne robię na okrętkę więc proszę o odpowiedzi w miarę dla "tłumoków" ;)

 

bardzo proszę o pomoc , bo serio nigdzie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi . dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przede wszystkim musi być kolor dirta (occluded) czarny i wybrany kolor materiału (unoccluded) na jakiś jasno szary na przykład (tak, żeby było dokładnie widać efekt). Resztę można pozostawić na początek na defaultowych wartościach (sprawdź z linkiem ze spot3d, czy nie masz czegoś inaczej ustawionego). Potem zwiększaj/zmniejszaj do testów radius dirta, tak żeby dopasować go do "wielkości" modelu, którego renderujesz.

 

I wrzuć najlepiej skrina z ustawieniami materiału i mapy dirt podpiętej pod kanał diffuse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...