Skocz do zawartości

Zestaw PC. Cena od zera do tanio :) Głównie do nauki renderingu.


Jaack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Chce złożyć sobie kompa z tych podzespołów i prosił bym o rady,sugestie.Czytałem troszkę na forum i myślę że taki zestaw byłby ok :)

 

 

1 x Dysk SSD OCZ Vertex+ plus 60GB FA GW 289,00 zł

1 x A-DATA Gaming Series XPG 8GB 2x4GB 1333MHz 1,35V 179,00 zł

1 x ASRock P67 Pro3 B3 P67 LGA1155 USB 3.0 354,00 zł

1 x SilentiumPC GLADIUS 800 Pure Black GD-800 ELITE 219,00 zł

1 x INTEL I7-2600K 3.4GHZ /3.8 BOX 1 199,00 zł

1 x OCZ ModXStream Pro 700W Modular 295,00 zł

 

Co do karty graficznej to jeszcze nie wiem,tu chciałbym poczytać waszych rad,sprzęt ma głównie służyć do nauki renderingu,soft to 3ds max.

Liczę na pomoc od kogoś mądrzejszego ode mnie,bo ja na sprzęcie nie znam się za dobrze :)

 

Dysk wybrałem ssd ,to ponoć jakaś nowa technologia o której nie mam zielonego pojęcia.Ponoć dyski strasznie podrożały od czasu zalania fabryki w tajwanie .

 

PS.chciałem zapytać jeszcze czy ta konfiguracja pozwoli mi w późniejszym okresie na podkręcanie procka.Wiem że będzie trzeba dokupić lepsze chłodzenie,ale nie wiem czy płyta główna którą wymieniłem pozwoli na bawienie się OC.

 

Będe bardzo wdzięczy za rady, Pozdrawiam :)

Edytowane przez Jaack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic