Skocz do zawartości

Gość LoganMB

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LoganMB

Witam

Potrzebuję zakupić komputer do biura w okolicach 3000-3500 zł. Przeznaczenie komputera to głównie praca w 3ds Max, renderowanie z wykorzystaniem V-Ray'a oraz ew. postprodukcja w Photoshopie. Renderuje z wykorzystaniem procesora, nie GPU. Obecnie ustaliłem taki zestaw:

 

Procesor Intel Core i7 2600K 4x3.40 GHz BOX (LGA1155, 8MB, HD3000, 95W), 1175 zł.

Wentylator Scythe Mugen 3 Rev.B, 188 zł.

Płyta Główna Asus P8P67-M Rev3.0, P67, DDR3, SATA3, USB 3.0, RAID, FW, GBLAN, MATX, LGA1155, 429 zł.

Karta graficzna GeForce GTX460 Gigabyte 1024MB, DDR5, 2xDVI, mHDMI, PCI-E OC 788/4008, 586 zł.

Pamięci DDR3 16GB 1600MHz Corsair Vengeance XMP (4x4GB, QuadDDR, CL9), 360 zł.

Dysk twardy Seagate Barracuda 7200 500GB, SATA-III, 16MB cache, 295 zł.

Obudowa SilentiumPC Brutus 410 Pure Black (bez zasilacza), 149 zł.

 

Cały zestaw kosztuje: 3182 zł. Na sprzęcie nie znam się bardzo dobrze, więc mam nadzieję, że podane podzespoły będą ze sobą współpracować. Prosiłbym o ocenę podanego zestawu oraz o poradę jaki konkretnie zasilacz pasowałby do takiego zestawu (przypuszczam, że 600W). Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mugen jest ogromny, obstawiam że zmieści się w obudowie którą wybrałeś ale sprawdź to jeszcze.

Z zasilaczem dobrze przypuszczasz, o ile nie będziesz montował kolejnych kart grafiki to 600 ci starczy.

Ja miałem kiedyś be quiet i umiarkowanie polecam (w końcu się przepalił) za to obecny Chieftec sprawuje się wyśmienicie na konfiguracji bardzo podobnej jak zaprezentowałeś. Przed wyborem zasilacza warto popatrzeć tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LoganMB