Skocz do zawartości

Pomoc dla studenta


Gość hubert1602

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hubert1602

Witam

Jestem studentem architektury i moja przygoda z 3ds-maxem dopiero sie zaczyna dlatego zwracam sie z proźba do bardziej doświadczonych użytkowników o rady odnośnie nauki. Przez ostatni miesiąc zrobiłem sporo tutoriali i w radze sobie już z modelowanie problemem jest nadal dla mnie teksturowanie i oświetlenie w renderze. Domyślnei chciałbym renderować używając v-raya. Polecilibyście jakieś materiały z których mógłbym ogarnąć te zagadneinia, z czego wy się uczyliście ? bardzo prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość hubert1602

ja jednak wole praktyczną naukę, odbieram modelowanie jak matme czy rysunek nie nauczę się go z książek tylko z praktyki i pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

nie wiem czy zauważyłeś, ale tutaj dyskutuje się o koko euro a nie o grafice.

Idz na zagraniczne fora, tych tutaj zostaw z ich koko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hubert1602 - no jak się uczysz modelowania to F1, no a jak lubisz wiedzieć ( a nie tylko wykonywać polecenia krok po kroku ) co robisz to Vray CG jest dla ciebie.

Co do tutków to wpisz w google Vray Tutorial, wyskoczy ci tego całe mnóstwo, większość po prostu opisuje to samo tylko w inny sposób.

Chrupek3D - jednym z tych tutaj jestem ja, a mam w d.... euro koko, a jak ktoś nie ma to też jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach