Skocz do zawartości

Jak najkorzystniej połączyć dwa komputery do pracy z 3ds'em


Xwodred

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem laikiem w tym temacie.

 

Do tej pory pracowałem na jednym komputerze i teraz chciałbym to zmienić. Mam dwie praktycznie takie same maszyny połączone routerem. Moje pytanie brzmi: Jak je najlepiej połączyć, gdzie trzymać materiały, gdzie pliki 3ds tak aby móc bez problemu renderować na 2 komputerach, czy pracować na plikach dwg. Obecnie są w tej samej grupie domowej, jeden komputer udostępnia cały dysk ale pracując na na tym dysku z drugiego komputera (np. zapisując plik dwg) zamula oba. Co mogłem zrobić źle? Firewall wyłączony na obu. Oba komputery są używane w takim samym stopniu. Odpowiadając pamiętajcie - jestem zielony jak ogórek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak naprawdę to w momencie kiedy puszczasz render to na obu maszynach powinieneś mieć materiały, pliki, IES-y i inne cuda dokładnie w tych samych miejscach. Czyli np. na Komputerze A na dysku D: masz katalog projekt/ to taki sam powinien być na Komputerze B na dysku o takim samym oznaczeniu i w tak samo opisanych katalogach. W przeciwnym wypadku bardzo prawdopodobne że podczas renderu pogubi Ci tekstury i cała praca na marne. Podobno jest możliwość by 3ds sam udostępniał wszystkie potrzebne pliki dla drugiej maszyny ale jak pracujesz na dużych teksturach i komputer A ma renderować i jeszcze wysyłać tekstury na Komputer B . . . to może to Ci jeszcze bardziej spowalniać.

 

A co do zamulania. Bardzo możliwe, że masz wolne dyski, wolną sieć albo plik na którym pracujesz zajmuje już parę megabajtów i dlatego tak muli podczas zapisywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach