Skocz do zawartości

Rendering włosów problem


Jaro110

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, jestem początkującym w renderowaniu i modelowaniu w C4D, ale można powiedzieć, że sam sobie w miarę radzę, metoda prób i błędów. Mam problem, korzystam z C4D R13 64 bit i chce wyrenderować widok zewnętrzny, mam zrobiony model, ustawiłem sobie między innymi w ustawieniach renderingu belkę efekty fizyczne i teraz chciałem wyrenderować sobie trawę, ustawiam sobie na sześcianie futro i automatycznie pojawia mi się belka rendering włosów, niby wszystko ok, ale render nie widzi trawy, z tego co zauważyłem trawa renderuje się wtedy gdy mam efekty fizyczne wyłączone i włączony antialiasing, czy jest możliwość wyrenderowania trawy(opcja futro) z włączonymi efektami fizycznymi???

 

Pozdrawiam Jaro110

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no właśnie z hair umiem robić, działa to także z efektami fizycznymi, ale jest bardziej czasochłonne niż opcja "futro", ale dzięki, poradziłem sobie w inny sposób, zacząłem używać vray'a :) ale mam teraz inne pytania, ale do vray'a i do modelowania (wiem, że wakacje, no ale to jedyna szansa żeby się czegoś nauczyć w tym programie, może ktoś z nudów zajrzy :))

 

1. Vray - używam światła, jako dome light i w light dome ustawiam sobie światło HDRI i do tego jeszcze infinitie light kierunkowe jako słońce i odznaczam sobie aby nie było widać tego hdri jako background i teraz mam pytanie, jakie są sposoby ustawienia swojego background(tzn. np. jakieś niebo) próbowałem przez ustawienia renderingu w environment, zwiększyłem multiplor, ale i tak nie działa. Jest jakieś inny sposób? albo może ja coś źle robię?

 

2. modelowanie - czy jest jakiś sposób żeby noża użyć do wycięcia łuku, albo jakoś spline połączyć z obiektem, żeby łuk uzyskać? Np. robię ulicę i chcę zrobić zakręt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach