Skocz do zawartości

Kilka pytan na poczatek


Juzwa

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Widze ze straszy tutaj w dziale Hudego, na tyle ze moj watek sprzed dwoch lat nawet jeszcze sie tu kreci, kiedy to chcialem sie go nauczyc, ale szybko zrezygnowalem i zapomnialem z racji braku czasu.

 

Ale teraz wrocilem, uzbrojony po zeby, uparty jak wół, nie dam sie zniechecić! :)

 

A wiec prostych kilka pytan:

 

1) Konfiguracja kompa zeby dzialal plynnie? Sprzet mam nowy, chodzi raczej o system. Cos wyczytalem ze pod linuxem jest stabilniejszy? Jak tak to jakiego byscie polecali - jestem zielony w tym temacie.

 

2) Tutoriale - ktore polecacie? Juz zauwazylem ze wszystko co jest dla wersji 9 i nizej jest o kant dupy

 

3) Najwieksze/najlepsze user community typu forum? Gdzie w razie problemu ludzie szybko pomoga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

3)Od[Force] i forum SideFX

 

2)Generalnie to chyba FirstStep z GoProcedural na vimeo(kanał SideFX), cmivfx(tutaj ostrożnie) i gnomon. Z DT żadnych nie oglądałem też są i na 3dBuzz. Wersja aż tak bardzo znaczenia nie ma, bo wydaję mi się, że chodzi o zrozumienie o co w tym programie chodzi i chwile przebłysku(kiedy odczuwasz autentyczne szczęście ;) ) jak proceduralnie pogrupować te facy. A tak serio to chyba najważniejsze jest samemu wejść w ten program i robić w nim różne rzeczy, aż poczujesz, że go rozumiesz.

 

Piszę to od siebie, ale właściwie dopiero ostatnio udało mi sie rozkminić ten program nieco bardziej i polubić coś więcej oprócz jego teoretycznych możliwości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz wrocilem, uzbrojony po zeby, uparty jak wół, nie dam sie zniechecić! :)

:)