Skocz do zawartości

Wybór monitora do 3000zł


Gość jooni22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jooni22

Witam, jestem fotografikiem, zajmuje się dokładnie fotografowaniem wesel, przerabiam zdjęcia w domu na starym komputerze, 3gb ram karta graficzna Radeon 9200se. Teraz przyszedł czas aby wymienić mój stary monitor, chciałbym zainwestować w coś lepszego. Mam do wydania na ten cel 3000 zł 22" lub 24" aspekt 16x10. Czy ktoś mógłby doradzić coś dobrego, Zastanawiam się nad kupnem monitora firmy NEC P241W-BK, wie ktoś czy to dobry wybór ?, Czy za tą cenę nie dostanę nic lepszego ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jezeli do tej pory ci stykal stary grat do pracy, to raczej 3k na monitor w dzisiejszych czasach to troche przesada ;) kup sobie cos z nizszej polki ;) np sprobowac della na e-ips

http://www.agito.pl/monitor-dell-24-led-u2412m-2492-478780.html?utm_source=ceneo.pl&utm_medium=Feed&utm_content=478780&utm_campaign=wszystkie

 

powinien Ci styknac ;) kupisz 2 albo nawet 3 i bedziesz mial centrum dowodzenia jak w starwarsach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jooni22

Tak, ale jak kupie w przyszłości lepszy komputer to będzie git. Czy karta graficzna obrobi w ogole i czy trzeba go jakoś specjalnie kalibrować ?. Mam 3k na monitor wiec chcę kupić za taką cenę mniej więcej, kwestia czy wszystko będzie funkcjonować i czy kupić eizo czy neca ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach