Skocz do zawartości

Stabilny Router do firmy. 3ds max + backburner


Orangegraphics

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, staje przed potrzebą postawienia nowej sieci w firmie.

 

Aktualnie pracuje na routerze wifi ASUS RT-NIO i miewam sytuacje kiedy jest zwiecha sieci, chodzi tutaj o sieć LAN. Wywala mi komputery z backburnera które nie widzą chwilowo managera i resetuje wysłane zadania.

 

Szukam więc nowego routera.

 

Będzie pracować na windowsach, 3ds-max ,backburner, V-ray

 

Na pewno będzie do niego podłączonych minimum 4 jednostki poprzez kable, więc myślę że rozwojowo z 6-8 wejść LAN to minimum, do tego wejście kabla z sygnałem internetu no i Wifi.

 

Priorytetem nie jest tutaj wifi, ale właśnie dobry LAN na kablach, must-be Gigabitowy ethernet, żeby komunikacja w sieci była bezproblemowa przy dużej wymianie danych.

 

Co byście polecili? Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem na co zwracać uwagę.

 

Założyłem sobie limit 200zł, jednak jeśli jest to bezsensowny limit to chętnie posłucham propozycji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a musi to być router z wifi ? Taniej by chyba wyszedł dobry gigabitowy switch a osobno jakiś tani routerek z wifi, chyba że każdy rendernode ma mieć dostęp do internetu? Nie jestem specjalistą ale pamiętam że zaletą switcha nad routerem jest na pewno jego prędkość, gdyż ruch jest przetwarzany sprzętowo, a nie software'owo jak w przypadku routera ( router chyba ma większe zastosowanie w sieciach gdzie chodzi o rodzielenie internetu a nie utworzenie sieci lokalnej wymiany danych ) Jak popatrzeć na profesjonalne renderfarmy czy serwerownie to zobaczymy tam szafy ze switchami :) Ja polecam jakiś switch np. http://www.gral.pl/D-Link+DGS-1016D+Switch+16-port+GBLAN_722.html pewnie są jakieś tańsze wersje 1gigabit na 8 wejść. Ale celowałbym w coś ten desen, firmy d-link, cisco, linksys