Skocz do zawartości

mini Beryl camo


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Strasznie cudacznie wygląda w kamuflażu ale zrobiony świetnie (jeśli chodzi o broń jestem laikiem więc jeśli prawy przypierdacznik od lewej luftklapy jest za duży/za mały będę ostatnim który to zauważy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak ftorek. Zanim policzysz _zawsze_ konwertuj do editable mesh (o ile używasz maxa). Można to obejść i zainstalować taki skrypcik który pokazuje poprawną ilość trójkątów w Editable poly w Maksie:

 

http://www.juantwo.com

 

dział scripts - Epolycounter, po podmienieniu oryginalnego skryptu wystarczy wcisnąć '7' (ale nie na numerycznej) i we viewporcie pokaże się poprawny vertex/edge/polycount. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 gleboko: podobno w low poly nie daje sie nawet dziury w lufie, ja tam dalem bo nie osiagnelem max polycout, a glebokosc raczej nie jest widoczna, nie przeszkadza, ani nie zjada wiecej poly

 

2 detal przy spuscie: no racja wystarczylka by kreska, z tym ze znowu mialem dodatkowe kilka poly wiec wykozystalem :) przez to z bliska tez ladnie wyglada

 

"I plant the seeds of doubt to harvest the crop of wisdom"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja jestem za! jak najlepszym wykozystaniem limitow czyli jak mam limit 500 fejsow to robie 500 fejsow i tu masz plusa. Zbliska czy nie bron musi wygladac ladnie , a dziurka w lufie jest w wiekszosci gierek :P

Ciezko powiedziec cos nowego niz to co napisalem przy kalachu mozesz zaoszczedzic kilka poly w kilku miejscach , wykozystujac je w wydobycie jeszcze jakiegos waznego detalu (o ile takowy istnieje).

Podobno w hl2 same dragi(bronie) wystajace z ekranu maja byc do 3500 k poly :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach