Skocz do zawartości

komórka


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie no moim zdaniem raczej 1 jest lepszy. Wygląda bardziej realnie ... chociaż drugi też niczego sobie. Nie znam się na komórkach ... ten model to Twój projekt czy taki model Nokii istnieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widze tak , 1 rysunek przedstwia zdjecie tak?? ( superr lakier drewna) a drugie to jest wykonanie zajescie zrobieonee no rmanie nie wiem jak ale zrobiełes to hehe aa logo to juz wogóle atomowe jest hehe powaga wypas na maxa ( maxa buahah 3 d stuido max ) hehehe gOOpi szart niom dobra powiem to tak

 

Mój brat chce kupic sobie komure ja mu chyba polece twoja co ty na to hehe penei sie ucziceszy ( male beda rachunki za to hehe 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ty to zrobiles ale nokia 6510 ma glosnasc po drugiej stronie ;) po tej jest port podczerwieni, dwa ona wcale nic nie odbijamaterial jest praktucznie caly matowy . .. a ekran nie jest taki plaski :) - moze ja zaraz swoja nokie zrobie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano.

Nawet mi się podoba, tylko u góry jest jakieś małe załamanie światła na telefonie w 1 rendeerze. Wklej siatke telefonu to będzie można powiedzieć więcej o wykonaniu :D

Co do drewna w 1 renderze to wygląda na zamrożone :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No juz fajnie to wygląda. Drewno wygląda w miarę normalnie i nie świeci się zbytnio ;) Coś tylko dziwne mam wrażenia odnośnie przycisków na tej komórce ... ale może to tylko moje odczucia ;) za dużo w maxie siedzę :(. W sumie fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach