Skocz do zawartości

Zestaw - Ocena/Opinia


RobertFilip

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Znalazłem ofertę używanego zestawu który rozpisuję poniżej. Jak myślicie czy warto kupować używany sprzęt już bez gwarancji. Cena którą gościu chce to 5000zł. Pewnie by się coś utargowało. Nie znam się dokładnie na wszystkich podzespołach w związku z czym nie jestem w stanie stwierdzić czy może coś bardzo odstaje w tym zestawie od reszty. (tu mam na myśli zasilacz czy płytę główną). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

Skład zestawu:

 

-Płyta główna Intel DX79TO

-Procesor Xeon E5-2650 ES

-Nvidia QUADRO K5000

-Dysk twardy 750 GB (nie wiem jaki)

-Nagrywarka Blu Ray LG BH16NS40 16X

-Chłodzenie Fortis 2

-RAM 4x4 HYNIX 1600MHz

 

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jak bardzo jest ten sprzęt zajechany bo sama ta karta graficzna nowa ma większą wartość niż to za co ten ktoś chce ten sprzęt sprzedać Quadro K5000 to 6200 i wzwyż

Xeon E5-2650 ES to koło 9000

Takze jeśli sprzęt nie jest zajechany to za tak kwotę jak podałeś to jest niezła maszyna tylko że jak ci się coś zwali to niestety leżysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xeon E5-2650 ES to koło 9000

W sklepie kosztuje ~ 4k a więc nie aż tak drogo, poza tym to ES czyli engineering sample, a więc jeszcze dużo dużo taniej ;) (rok temu facet je masowo pchał na Allegro po około 1000 zł )

Daj sobie spokój, nawet na screenie z Cinebench widać że zestaw na poziomie 4770K ;)

http://allegro.pl/workstation-xeon-e5-2650-8-rdzeni-quadro-k5000-i4402985882.html

 

Za takie pieniądze złożysz coś na 3930K, będzie nowy i szybszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach