Skocz do zawartości

MaRCuSZ

Members
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Siemianowice Śląskie

MaRCuSZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

85

Reputacja

  1. MaRCuSZ

    BulletFX 3.0

    Pojadę wiochą ale co to za nuta leci w tle? :)
  2. O znalazłem, taka stylówa: Wszystko malowane, na warstewkach. Bajer.
  3. Dobra jest jedynie kompozycja niektórych kadrów. Czuć Twojego skilla mattepainterskiego. Cała reszta to jest generalnie powód do wstydu... Chwalenie tego za sam fakt ukończenia jest kompletnie nie na miejscu kiedy widzi się tą animację młotka z początku filmu. Jak?! Jaak można było cos takiego zostawić?! Przecież to jest kompletna podstawówka, nie trzeba być animatorem, żeby zrobić coś takiego dobrze. Przykładów partactwa jest sporo więcej - twarz i oczy astronauty (już laska na końcu o wiele lepsza, bo jakby bardziej malarska, czuć w niej pędzel), shadery kombinezonu, chamsko warpowana trawa na końcu w ujęciu z góry. Takie rzeczy totalnie mnie wybijają ze świata filmu. A wystarczyłby Ci miesiąc albo dwa na poprawienie ich. Sam przez 3 lata robiłem swojego debiutanckiego szorcika (http://max3d.pl/forum/threads/57087-ALONE-Kr%C3%B3tki-film-animowany) i mimo że to były moje totalnie peirwsze kroki w 3d to w życiu bym nie zostawił takiego levelu animacji. Być może złą decyzją było liczenie w iray'u. Myślę, że stwierdziłeś że na poprawę tej animacji nie masz już czasu, bo liczyłoby się to 4 dni. Szkoda, szkoda. Myślę, że gdybyś absolutnie wszystko oparł o mattepaint i ładne plastyczne rysunkowe 2.5d, to nie miałbyś ani jednego negatywnego komentarza.
  4. MaRCuSZ

    Sotto

    O softach napisałem na początku :) Wszystko w majce, łącznie z fluidami, partiklami (tutaj symulacja na partiklach majkowych i render w krakatoa). Compo w Nuku. Zdecydowałem się nagrać prawdziwą twarz i rękę bo wiedziałem że będzie problem z osiągnięciem wystarczającej jakości i subtelnego detalu w tych elementach. Myślę, że całkiem sprawnie podbijają ogólny poziom całości :) Co do timingu to przy tym projekcie było problematycznie bo powstawał w dość burzliwym dla mnie okresie. Pierwsze wstępne prace zaczynały się już w marcu/kwietniu, final tydzień temu. Każdy poprzedni projekt dla Sonokinetics zamykał się w przedziale 3-4 miesięcy. Myślę, że tak byłoby i tym razem no ale się pokomplikowało i wyszło 7 :) Na szczęście klient miał z tym luz. Z ciekawostek właśnie najbardziej hardkorowym technicznie elementem całości było blendowanie footage'owych elementów z cg. Szczególnie ręka, która była nakręcona na statycznej kamerze podczas gdy finalnie mamy ruch obrotowy (nie było mozliwości nakręcenia tego inaczej - wszystko na oko). W compo sprowadziło się to do drobiazgowej rotoskopii, ręcznego poklatkowego trackowania i warpowania ręki, wymazywania i dopaintowywania drobnych elementów, maskowania mnóóstwa badżorów, generalnie raczej koszmarek :)
  5. MaRCuSZ

    Sotto

    Witam! Przedstawiam kolejne współne dzieło moje i Tomka Marońskiego dla firmy Sonokinetics. Tym razem tematyka padła na świat wikingów. W linkach zamieszczam też krótki making of. Kreditsy: Tomek Maroński - art director, matte paint Marek Gajowski - modelowanie, teksturowanie, light/render, symulacje, animacja, compositing Tomek Kowalczyk - użyczył twarzy i dłoni do postaci wikinga :) Technikalia: Rendering w arnoldzie, symulacje fluidowe/partiklowe - maya/krakatoa, compo - nuke Oto linki: YouTube: Vimeo: Making Of: YouTube: Vimeo: Enjoy!
  6. Bo liczyliśmy lokalnie żeby waszych rzeczy nie hamować!!! :)
  7. Amerykański Ninja 1 i 2!!!! Szczególnie 2 - Michael Dudikof wymiata, powinien być w kolejnych Niezniszczalnych!
  8. MaRCuSZ

    Capriccio

    Dla zainteresowanych link do filmu w hd (ten na vimeo niestety taki nie jest):
  9. MaRCuSZ

    Capriccio

    Racja, zapomniałem napisać - całość zaczęła się w połowie września 2014, skończyła na początku stycznia 2015. Wszystko robione wieczorami, nocami, po godzinach.
  10. MaRCuSZ

    Capriccio

    Witam! Przedstawiam kolejną realizację dla firmy Sonokinetic, specjalizującej się w tworzeniu sampli muzycznych i dźwiękowych. Tym razem tematem jest pojedynek dwóch statków. Kreditsy jak zwykle: Tomek Maroński - reżyseria, matte paint Marek Gajowski - layout, modelowanie, animacja, rendering, sim, compo Technikalia: 3d, fluidy, render - Maya, Arnold. Woda - Realflow. Compo - Nuke. Linki: Film: Making Of: Miłego seansu!
  11. Masakra! Niby wszystko bajkowe rysunkowe ale jak na początku stanęli na samej krawędzi tej przepaści to aż mi się w głowie zakręciło :)
  12. Wg mnie oscar za efekty powinien zgarnąć Interstellar. To w jaki genialny sposób wykorzystano miniatury i sprawnie połączono je z cyfrową animacją powala na kolana. Nawet małpy wyglądały momentami trochę słabo a tu - cały czas top level.
  13. Z drugiej strony ludzie mniej poważni mają wreszcie opensourcowy soft do compo :)
  14. Perfekcyjne. Ktoś wie jak duża ekipka to robiła? A vfxy do Kon-Tiki też miażdżące.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności