Skocz do zawartości

Dinosaurs Animation for Paleosafari Moab Giants


i3D

Rekomendowane odpowiedzi

Stowarzyszenie Delta to organizacja, która stworzyła parki tematyczne opowiadające o świecie dinozaurów w sposób atrakcyjny i zgodny z najnowszymi odkryciami paleontologów. Po wyznaczających nowe standardy w opowiadaniu o prehistorycznych gadach trzech Jura Parkach znajdujących się w Bałtowie, Krasiejowie oraz Solcu, stowarzyszenie otworzyło Jura Park w Moab, w stanie Utah. Jest to prawdziwa kolebka wykopalisk, miasteczko słynące z licznych odkryć skamielin i tropów dinozaurów.

Nasz zakres prac przy tym projekcie, to wykonanie filmów dokumentalnych oraz animacji, które uatrakcyjniły zwiedzanie Paleosafari Moab Giants . Do wykonania animacji 3D użyliśmy 3DMax + ZBrush + VRay.

 

 

CAM_001_00240.jpg

 

 

CAM_002 (00295).jpg

 

 

DILOPHOSAURUS_TURNTABLE_RIG_0220.jpg

 

 

CAM_001_00236.jpg

 

 

CAM_002_00295.jpg

 

 

CAM_004_00112.jpg

 

 

ACROCANTHOSAURUS_TURNTABLE_RIG_0000.jpg

 

 

CAM_012_NALOT_00194.jpg

 

Project Manager: Małgorzata Żak

Modeling and Texturing: Paweł Pojedynek, Sebastian Berczyński, Piotr Goryczka

Environment: Sebastian Berczyński

Dinosaurs Modeling and Zbrush: Piotr Goryczka

Character/Creature Rigging and Animation: Jakub Janik

Simulation (Fur, Particles): Paweł Pojedynek

Documentary Recording: Piotr Łukasik, Grzegorz Wolski, Krzysztof Bąk, Grzegorz Czapka

Animation Compositing and Postproduction: Paweł Pojedynek

Documentary Compositing and Postproduction: Marek Wilert

Layout Concept: Michał Sowa, Julia Czingoń

 

Jeżeli macie jakieś komentarze, uwagi bądź pytania śmiało piszcie.

 

I3D.

Edytowane przez i3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Animacje wyglądają ładnie. Dobrze "siedzi" środek ciężkości oraz podoba mi się wrażenie ciężkości na łapach. Troszkę brakuje overlapu na klatce piersiowej , który wygląda bardzo statycznie. Być może takie były wymogi animacji niemniej jednak odbiera to trochę życia gadom. Wydaje mi się, że na ogonie również można było pokazać nieco więcej wagi. Zgaduje, że było to robione na dynamice ? :) Nieco rotacji na "kostkach" mogło by również dodać życia. Wydaje mi się, że biodra działają nieco na odwrót niż u wszystkich znanych mi zwierzaków - zazwyczaj kiedy robią krok strona która jest w powietrzu opada w dół i idzie do góry kiedy przenoszony jest na nią ciężar ciała. To daje wrażenie wagi i stabilności. W jurasic park tak to przynajmniej animowali u t-rexa. Sprawdzę jak to jest u kury :) chyba najbliżej jej do dinozaura. Brakuje mi również nieco więcej transferu wagi na łapę podporową, zwłaszcza w przypadku powolnegoo człapanie cięższych potworów. Ogólnie mam wrażenie fajnej technicznej animacji - trochę szczegółów mogłoby dodać więcej życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności