Skocz do zawartości

Animacja3d : One Hard Night (obrazkowo ciezki watek)


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

logo.jpg

Hej

 

projekt oficjalnie dostal "cancla" ;) wreszcie zebralem sie z Jarkiem i wrzucamy wszystko co udalo nam sie zrobic na forum, doszlismy do wniosku ze prawdopodobnie nie damy rady tego juz zrobic wiec oficjalnie zamykamy projekt ;)

 

Tak wiec projekt zaczal sie ladnych kilka miesiecy temu... w zasadzie to co jest tu zrobione zostalo stworzone w ciagu 3-4 miesiecy trwania projektu.

 

No to co to powrzucam obrazki, sory za duze obrazki

 

Moze nie bede wrzucal scenariuszu, bo jest dosc sredni, tylko odrazu wrzuce storybord ;)

 

StoryBoard:

 

 

strona1.jpg

strona2.jpg

strona4.jpg

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wiecej screenow tutaj:

 

http://www.bearsfromwoods.com/Anima/OnehardNight/screeny/

 

pewnie jakbym sie uparl i pogrzebal to znalazl jeszcze raz tyle stafu, pewnie jeszcze to zrobie i przeszukam dysk i forum.

 

Animacje, w sumie wyszlo jakies 1 min filmu, testow i innych szitow :

 

http://www.bearsfromwoods.com/Anima/OnehardNight/animacje/animatik-trailer3.mpg

http://www.bearsfromwoods.com/Anima/OnehardNight/animacje/dym_comp.avi

http://www.bearsfromwoods.com/Anima/OnehardNight/animacje/aktimel-dym.mpg

 

rig twarzy:

http://www.mm.pl/~aktimel/animations/face_rigg.avi

 

wiecej tutaj :

 

http://www.bearsfromwoods.com/Anima/OnehardNight/animacje/

 

 

Ludzie pracujacy nad tym:

 

StoryBoard:

Morbid Korbid

Modeling :

Jaras, Klicek

Tex :

Jaras, Klicek

Osw:

Jaras, Klicek

Anim:

Asblaze, Jaras, Klicek

Concept:

Misiekhc, Klicek, Jaras

 

podziekowania jeszcze dla Biga i Gothama za wielkie wsparcie, rady kopniaki w tylek itp.

 

pa

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zla organizacja czyli fakap na samym poczatku produkcji sprawia ze jezeli chce sie zrobic cos szybko i nie poswieci sie odpowiedniej ilosci czasu na samym poczatku, sprawy staja sie coraz trudniejsze i pozniej juz ich nie mozna przeskoczyc. Glupie zabranie sie za cos za duzego... lenistwo ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator - zgadzam sie, wiekszosc rzeczy desingnowalem w trakcie modelowania, jest masa modeli zrobionych, ktore zostaly wywalone do kosza, niektore tu wrzucilem, ale one nie znalazly by sie w filmie, no i nie znajda juz ;) Co do malpki sceneria mialabyc nimi wypchana wiesz takie maplki w pudelkach ktore zostaly uzyte do eksperymentow i zostawione na pastwe losu, ruszajace jedna konczyna ;)) wiesz takie palce w stresie jak wsztuce spadania ;)

 

Np. te maszyny :

 

maszyneria.jpg

maszyneria2.jpg

 

one zupelnie nie sa w klimacie, to jest taka wersja 1.0 ;)

 

 

No dzieki chlopaki, dosc bolesne jest takie rozstanie sie z projektem, ale tak juz bywa :) lepiej zeby cokolwiek zostalo pokazane niz trzymane w tajemnicy do konca swiata :))

 

M@ti- postaram sie opisac wszystko wieczorkiem, albo jak znajde chwile czasu, na razie wrzucam kolejna porcje rzeczy

 

tutaj jeszcze troche testow z tworzenia narzedzi ... :

 

szczypce1.jpg

szczypce2_289.jpg

szczypce_tex3_100.jpg

szczypce_tex_148.jpg

noz1_918.jpg

noz3_133.jpg

noz4_107.jpg

noz5_156.jpg

noz7_453.jpg

noz7a_106.jpg

kosa_tex_285.jpg

 

niewykorzystany kon ;)))))) nie wazne jak to brzmi ;d

 

konik1_180.jpg

 

test ognia to piecyka:

 

ogien_03_958.jpg

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie kontynuujecie. Naprawde napotkaliscie takie przeszkody ze sie nie da tego ciagnac dalej?

Klimat jest calkiem fajny, chociaz trudno to ocenic tak do konca.

Sporo jest niespojnosci w designie, czasem nawet w obrebie jednego modelu.

Tekstur, swiatla i renderingu wlasciwie nie sposob ocenic, chociaz widac ze tu i tam textury sa zrobione bez pomyslu i do tego porozciagane;).

Tak czy inaczej szkoda, ale rozumiem ze sie sporo nauczyliscie i nastepny szort skonczycie:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w tym cały tkwi ambaras zeby się wszystkim chciało naraz ;) głównie przez to chyba projekt upadł- bo jak nie jeden to drugi, trzeci itd .... kazdy miał jakies zlecenia, zaczęte projekty, ciągły brak czasu itp, ogólnie - brak determinacji do skonczenia tego shorta. Poza tym scenariusz nie był na tyle dobry żeby coś tym shortem większego osiągnąć - ot prosty żarcik z lekko zaskakującym zakonczeniem, na festiwale sie raczej nie nadaje a w stosunku do nakładu pracy jaki trzeba by w to wlozyc stało się to chyba główną przyczyną zniechęcenia - przynajmniej jezeli o mnie chodzi. Poza tym po drodze wydazyło się też kilka smutnych rzeczy, jakies niedomówienia, inne wizje,brak spójności w designie (czyt. brak art dajrektora, reżysera - klarownego podziału obowiązków) zero animatika i tak to poszło ... ale czegoś sie nauczylismy, nie zaprzeczam, poza tym teraz juz wiemy od której strony należy się za takie coś zabierac. (trzeba było słuchać Biga od początku :/ ) to tyle jeżeli chodzi o moje spostrzeżenia

Edytowane przez jaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie rozbija się o brak chęci i brak Art Directora? Jeśli chodzi o planowanie to mieliście jakieś wtopy? Sugestie, uwagi, przemyślenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no KLICEK! Masakra! Szkoda takiego projektu :(

Wez duzy oddech i wroc do niego za jakis czas... sporo "natrukaliscie" tych obiektow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@ti - brak chęci raczej nie był przyczyną, jeżeli juz to własnie planowanie i determinacja - wszystkie nasze ustalane "dedlajny" szlag trafiał bo kazdy ciągle coś miał ważniejszego do zrobienia - poza tym od początku trzeba określić zakres obowiązków każdej osoby - zeby uniknąć chorych sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@ti tego jest od cholery, na prawde rozpisze sie o tym wieczorkiem, a teraz od siebie dodam tak.

 

przez brak przygotowania i przemyslenia wszystkiego dokladnie na samym poczatku, bardzo duzo czasu bladzilsimy w kulko robiac testy poszczegolnych ujec, robiac 100 razy wiecej modeli pod ujecia niz bylo potrzeba, bo po prostu nie wiedzilismy jak bedzie patrzyla kamera na obiekty w scenie. Przez co pozniej znowu chcilismy wsadzic te obiekty ktore juz byly zrobione do sceny, co za sobia pociagnelo burdel i brak fajnej kompozycji kadrowej.

 

Pozniej bledy w laczeniu bipeda z koscmi, dawalo sto milionow kraszy na sekunde, po postu max tego nie lubi.

 

 

Scenariusz tutaj jest moim zdaniem najmniejszym problem, przynzje jest slaby, ale ja osobiscie nie mialem cisnien po prostu fajnie bylo by miec animacje na koncie.

 

moglbym jeszce pisac i pisac, ale generalnie nauczylem sie tego ze wiecej czasu trzeb poswiecic na przyugotowania niz na cala produkcje, po prostu wszystko przemyslec, zrobic rozpiske taskow, ujec, kto co dostaje itp. Poza tym jeden koles "rezyser", ktory decyduje o calosci filmu, nikt nie ma prawa nic powiedziec i tyle.

Masa konceptow, powibierac najlepsze, pozniej animatic, bardzo duzo czasu trzeba na niego poswiecic zmieniac kilka razy, az bedzie po prostu prawie skonczonym filmem bez grafiki, dopiero wtedy zabierac sie za modelowanie textury proby oswietlenia itp.

W ogole nie nalezy sie przejmowac tym, ze nie masz pomyslow na rozwiazanie np. compozycji, po prsotu trzeba to olac i rozwiazac problem dopiero wtedy jak przyjdzie do komponowania, tak samo z oswietleniem, a nie na samym poczatku projektu biegac i plakac ze sie nie ma kompozytora ...

 

 

to chyba z grubsza tyle, o barzdiej technicznych sprawach wieczorem ;)

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda ze nie konczycie, zapowiadalo sie bardzo fajnie. Ladne modele, chociaz miejscami mam wrazenie ze troche za duzo niepotrzebnych detali na modelach drugoplanowych (wyglada fajnie tu na prezentacji, ale w animacji prawie na pewno nie bedzie widac - np. to autko).

 

Znam (niestety) problemy z planowaniem o jakich piszecie, juz jak sie robi w jedna osobe cos malego to brak przygotowania stwarza mase klopotow, co dopiero przy takiej produkcji jak waszej. Ale czlowiek sie uczy na bledach. Mam nadzieje ze skusicie sie jeszcze kiedys na jakas animacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaras, to się chyba sprowadza do braku chęci właśnie, albo do zbyt słabych chęci. Zawsze musi być ta jedna odpowiedzialna osoba której się cholernie chce i zrobi wszystko żeby ciągnąć dalej i skończyć, no ten reżyser właśnie. Bo to zawsze jest tak że każdy ma coś innego do roboty, inne plany, musi zarobić, rodzina, obowiązki, podatki, spacer z psem etc. Szczególnie wyraźnie widać to przy niekomercyjnych projektach gdzie w zasadzie to nic nie trzeba bo przecież jak się nie skończy to nic się nie stanie. A ja wiem że wy zapał macie, możliwości też. Sporo wkładu już za wami i tak se myśle że wystarczył by wam miesiąc żeby to skończyć i mieć za sobą. Jeden z was musi się wziąść za bary, uderzyć piąchą w stół i powiedzieć że to on rozdaje karty, potem trza usiąść przemyśleć jeszcze raz, co potrzebne co nie, bez poprawiania tego co jest. Ustawić ujęcia, usiąść do CATA z helpem na drugim ekranie i załatwione. Jakie to proste, nie? :P :) Nie takie rzeczy już robiliście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Jeden z was musi się wziąść za bary, uderzyć piąchą w stół i powiedzieć że to on rozdaje karty, [...]

 

Już widzę te linki na wykopie do próśb o pomoc w odnalezieniu zaginionych grafików.

Następne ujęcie - uśmiechnięty / z iskrami w oczach KLICEK, przechadza się po pokoju niezgrabnie wypełnionym tymczasowymi stanowiskami graficznymi.

Na podłodze dużo pudełek po pizzy i innym "szybkim i wysoko-kalorycznym żarciu" a także zużyte kawałki taśmy klejącej-zbrojonej.

Okna zaklejone gazetami.

 

Z sąsiedniego pomieszczenia dobiegają ledwo słyszalne jęki: "dlaczego to robisz?... mamy dość..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to psikus, trochę szkoda, że idzie do kosza... Wszyscy pewnie byliście porządnie zmęczeni tym projektem, skoro zapadła taka decyzja.

 

Generalnie kawał dobrego CG się zapowiadało pomimo chaosu który panuje w tym co pokazaliście :)... Miejmy nadzieję, że będzie następny raz, który zakończy się sukcesem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopa extra stuffum, pamiętam nie które skriny, ech szkoda ze nie pociągneliscie tego dalej, wielka szkoda, ale moze tak jak prawi biglebowsky, zafiniszować bo warto i projekt będzie jako ukończony, a nie anulowany i zapomniany, potencjał ma, pomysł z tego co pamiętam mimo ze szort tez fajny był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystko mi się może podoba z tych pokazanych rzeczy (np projekt doktorka, który jako gotowy model wydaje się trochę za mało pojechany; trochę rozbieżności w designie różnych modeli), ale większość cud malina.

Żal straszny, że się poddaliście. Epic fail! No chyba, że fabuła jakaś żenująco słaba, ale pewnie wtedy byście się za to nawet nie zabrali. Dlatego nie kumam decyzji. Trzeba było uprościć trochę środki wyrazu i to dokończyć. Ktoś z ekipy powinien pokazać, że ma jaja i doprowadzić ten projekt do końca, a tak... porażka, panowie. Sorry za mocne słowa, ale tym większy ból, im większy zmarnowany potencjał.

 

Pozostaje mieć tylko nadzieje, że się czegoś przy tym nauczyliście i niedługo zrehabilitujecie się jakąś inną ciekawą animacją.

Ech, grafików tylu zdolnych na tym forum. Więcej reżyserów nam potrzeba, bo inaczej nie ma co liczyć na jakieś fajne polskie animacje. Tyle u nas tego powstaje co kot napłakał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności