Skocz do zawartości

Total War: Warhammer - cinematic wykonany przez Platige Image


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Szacun za ogrom projektu, natomiast jego brak za jakość.

 

Jakiś konkretny fragment uważasz za niedopracowany jakościowo, czy jako całość?

 

Zarówno Warhammer jak i Halo kopie dupę. Czy dało się lepiej? Ktoś pewnie powie że tak, ale ja sobie nie wyobrażam. Gratulacje!!!

 

Oczywiście, że dało się lepiej. Wystarczyłyby ze 2 miesiące więcej czasu na dopieszczenie i Blizzard by dzwonił o korepetycje w zakresie cinematików :DD Żart oczywiście, ale tak prawdę mówiąc to czas w takich projektach jest największym wyzwaniem. Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu. I w tym projekcie i w Halo mieliśmy sporo uwag do wypuszczonych rzeczy, ale niestety deadliny w pewnym momencie każą poprawkom powiedzieć "stop" i jest to bardzo bolący moment, zwłaszcza jak się ma świadomość na czego poprawę nie starczyło czasu. Zwłaszcza, że najwięcej do poprawy wychodzi dopiero po kompozycji obrazu, a wtedy to już na poprawki jest dawno "po ptokach" :(( Niemniej jednak czuję się niezmiernie dumny z tego, że mogłem wziąć udział w takich projektach jak Halo i Warhammer mimo pełnej świadomości tego co mogłem zrobić lepiej.

 

ps. Dziękuję od siebie za bardzo pozytywny oddźwięk po obu tych projektach. Wiem że osoby przy nich pracujące naprawdę poświęciły bardzo dużo zdrowia i życia prywatnego by mogły one ujrzeć światło dzienne w takiej jakości jak widzimy na obrazku, a Wasze słowa uznania utwierdzają w przekonaniu, że było warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu.

 

Dla mnie sytuacja jest prosta, wydajny pipeline i właściwi ludzie gwarantują efekt, bo jakość/czas jest określana podczas negocjacji/umowy... A takie teksty jak powyżej to totalny oldschool, (2005? ;) ), w domyśle do odczytania "jakby było więcej czasu to byśmy się nauczyli jak to zrobić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sytuacja jest prosta, wydajny pipeline i właściwi ludzie gwarantują efekt, bo jakość/czas jest określana podczas negocjacji/umowy... A takie teksty jak powyżej to totalny oldschool, (2005? ;) ), w domyśle do odczytania "jakby było więcej czasu to byśmy się nauczyli jak to zrobić".

 

no, pod warunkiem ze sie nastawia na powielanie utartych wzorcow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham: Tylko, ze nie zawsze wynegocjowany kontrakt jest czasowo komfortowy dla wykonawcow danego projektu. Sam napewno wiesz, jak w tej branzy klient potrafi sciac ramy czasowe, a mimo wszystko wymagac wysokiej jakosci produktu koncowego.

 

Beny: Cinematik jest wykonany pierwszorzednie i nie ma tutaj powodow do chowania glowy w piasek. Ba, powinniscie po nim nosic glowe wysoko i z dumą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uncle- Wypracowanie looku to jest faza, optymalnie jest to faza poprzedzająca projekt, w końcu w ramach realizacji, obie strony muszą wiedzieć na co się piszą ;).

 

 

Traitor- To jest kwestia świadomych negocjacji? Poza tym mam wrażenie że świadomość realizacji obecnie (u porządnych klientów) jest naprawdę wysoka a takie tłumaczenia totalnie nie świeże ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności