Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rigg' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Max3D.pl
    • Aktualności (mam newsa)
  • Grafika
    • Work in progress (WIP)
    • Galeria
    • Animacje
  • Dyskusje
    • Hardware
    • Dyskusje o grafice
    • Wolne dyskusje
    • Komentarze, propozycje ...
  • Pytania i odpowiedzi
    • 3ds max
    • Maya
    • Blender
    • Sculpting
    • Cinema 4D
    • Inne
  • Ogłoszenia
    • Praca Oferowana (bez ogłoszeń FREE)
  • Archiwum
    • Archiwum (2000-2019)
    • Konkursy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Miasto

Znaleziono 4 wyniki

  1. Cześć, jestem grafikiem koncepcyjnym w międzynarodowym projekcie medycznym na VR (prosoma.com). Kieruje tam wizją strony wizualnej i przychodzę z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych osób w designie modelu postaci pod animacje. Obecnie jesteśmy na etapie tworzenia finalnej koncepcji środowiska i postaci, po 2 latach prototypowania, testów i badań. Poniżej zamieszczam rysunki 2 postaci + wstępny szkic 3D kobiety podesłany przez modelera. Będę wdzięczny za spojrzenie na koncepty okiem riggera/animatora/postaciowca, pomoc merytoryczną i sugestie dotyczące poprawności meshu. Czy istnieją jakieś błędy designerskie, które mogą wyjść przy animacji? Co wymaga szczególnej uwagi jeśli chodzi o animację twarzy i postury tych postaci? Dodam jeszcze, że postać będzie przeważnie unosić się w powietrzu (taka żeńska wersja Yody) i prowadzić pacjenta po światach w VR, terapii etc., a towarzyszyć jej będzie około 2x większy pupil (być może dojdą jeszcze inne postaci). Nasz team ciągle się powiększa więc jesteśmy zainteresowani współpracą z kompetentny