Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'monitor' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Max3D.pl
    • Aktualności (mam newsa)
  • Grafika
    • Work in progress (WIP)
    • Galeria
    • Animacje
  • Dyskusje
    • Hardware
    • Dyskusje o grafice
    • Wolne dyskusje
    • Komentarze, propozycje ...
  • Pytania i odpowiedzi
    • 3ds max
    • Maya
    • Blender
    • Sculpting
    • Cinema 4D
    • Inne
  • Ogłoszenia
    • Praca Oferowana (bez ogłoszeń FREE)
  • Archiwum
    • Archiwum (2000-2019)
    • Konkursy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Miasto

Znaleziono 12 wyników

  1. Cześć! Pracuję jako grafik i chciałbym podpiąć jednocześnie do niego dwa monitory z jakąś lepszą matrycą IPS. Jaki monitor 15" lub 17" widescreen możecie polecić do 1k PLN ?
  2. Witam! Poszukuję jak największego monitora i z jak największą rozdzielczością do max 1000zł. Obecnie udało mi się znaleźć : acer-k272huld https://www.x-kom.pl/p/322159-monitor-led-27-289-acer-k272huldbmidpx-czarny.html 27", 1440p za 950zł Czy myślicie że jakość będzie spoko? Czy da się w tej cenie coś ciekawszego znaleźć? Rozumiem że najlepszym wyborem jest właśnie IPS? Dziękuje z gory za pomoc!
  3. Sprzedam zestaw: Stacja robocza HP xw6600 - 2 x Intel Xeon E5410 2,33 (2x4 rdzenie) - 8 GB RAM - HP Nvidia Quadro 600 - 120 GB SSD, - 160 GB HDD - WiFi D-Link DWL-6520 Monitor HP LP2475w Klawiatura i mysz bezprzewodowa HP http://olx.pl/oferta/hpxw6600-2x4-xeon-2-33-8gb-quadro-120gbssd-plus-monitor-hp-lp2475w-CID99-IDeCbtZ.html