Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'inżynierska' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Max3D.pl
    • Aktualności (mam newsa)
  • Grafika
    • Work in progress (WIP)
    • Galeria
    • Animacje
  • Dyskusje
    • Hardware
    • Dyskusje o grafice
    • Wolne dyskusje
    • Komentarze, propozycje ...
  • Pytania i odpowiedzi
    • 3ds max
    • Maya
    • Blender
    • Sculpting
    • Cinema 4D
    • Inne
  • Ogłoszenia
    • Praca Oferowana (bez ogłoszeń FREE)
  • Archiwum
    • Archiwum (2000-2019)
    • Konkursy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Miasto

Znaleziono 4 wyniki

  1. Cześć! ;) Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej o kierunku Inżynieria akustyczna. Moja praca inżynierska ma polegać na udźwiękowieniu krótkiej animacji więc chciałem zapytać czy mógłby mi ktoś taką animację udostępnić, wyłącznie do celów zrealizowania mojej pracy dyplomowej? :)
  2. wilczur91

    Wiązania

    Witam! Czy w 3ds max Disign istnieje możliwość nadawania wiązań tak jak to jest w programach inżynierskich? Mam na myśli coś takiego że np jakaś część modelu jest współosiowa z inną częścią modelu i dodatkowo styczna powierzchniami. Bardzo by to ułatwiło proces animacji a niestety wujek Google nie pomaga. ;/