Skocz do zawartości

Flash: odnośnik do innego pliku .fla


harpk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkujący z flasha, od 2 dni szukam rozwiązania mojego problemu, ale nie mogę nic znaleźć.

Problem polega na tym, że mam plik .fla, przykładowo menu.fla, w którym znajdują się same zakładki do różnych pozycji w menu. Po naciśnięciu danej zakładki powinno mnie przenosić do nowej podstrony, która zawiera się w innym pliku .fla. Przykładowo mam zakładkę np. "Pliki PDF" i po jej naciśnięciu w animacji powinna pojawić mi się podstrona z plikami .pdf, która zawiera się w pliku pliki.fla. Z tego co doszedłem, zakładki te powinny być movie clipami, ale nie wiem jakich poleceń użyć w ActionScript lub w programie, aby ustawić odnośnik na danym movie clip do innego pliku .fla. Program to Macromedia Flash 8. Będę wdzięczny za pomoc. Przepraszam również jeśli nie wspomniałem o czymś ważnym, ale, jak pisałem wcześniej, jestem początkujący w animacjach etc. i nie wiem co mógłbym jeszcze dodać. Pozdrawiam.

 

P.S.

Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział na mój problem, ale nie widzę lepszego. Jeśli ten dział jest nieodpowiedni, prosiłbym o przeniesienie wątku do poprawnego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To. Chyba jest zbyt skomplikowane by tlumaczyc. Po pierwsze musisz miec pliki swf osadzone na stronach i wtedy wystarczy ze ustawisz link url do kolejnej strony html z drugim dokumentem zawierajacym drugi plik swf. To tyle z najprostszego rozwiazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach