× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Blaza

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie Blaza


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam
    W temacie będę umieszczał moje concept arty. Ciągle doskonale swój warsztat dlatego liczę na jakieś porady i konstruktywną krytykę.

    Portrety:




    Środowisko:


    Bronie:




    Postacie:




    Oczywiście jest tego dużo więcej, ale wybrałem te które moim zdaniem jakoś się prezentują.
    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez Blaza ; 01-12-17 o 22:30
    Podziękowania Bevan podziękował

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Podziękowania Bevan podziękował

  3. #3
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    133
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hej! Będę pisał wprost, nie żeby Cię zniechęcać, tylko po prostu owijanie w bawełnę nic Ci nie da :)

    Jeśli miałbym dać Ci jakieś ogólne rady, to zabrałbym się na Twoim miejscu za podstawy, bo kuleją. Wszystko jest bardzo płaskie, perspektywy brak, światło to taki pillow shading i przez to Twoje prace wyglądają jak wycinanki z papieru, a nie obiekty, które mają objętość. Zostawiłbym póki co design i concept i wziął się po prostu za klasyczny rysunek, bo co Ci po dobrym pomyśle na postać jak nie będziesz w stanie tego pomysłu narysować?:)

    Zacznij od rysowania prostych brył - sześcian, walec, kula, a to będzie wymagało poznania perspektywy. Polecam Ci książkę How to Draw Scotta Robertsona albo Framed Perspective 1 Marcosa Mateu-Mestre. Książek o perspektywie jest masa, większość tych dobrych ma to samo w środku i tak :) Ustaw sobie martwe natury i staraj się narysować je najpierw jako proste bryły w perspektywie - kubek to walec, jabłko to kula etc. a potem trochę modyfikuj, żeby bardziej przypominały to co rysujesz. Rysowanie często sprowadza się właśnie do tego - prosta bryła, poprzycinana trochę i z dodanymi detalami.

    Światło to inna bajka, najpierw zaznajomiłbym się z bryłami. Łatwiej zrozumieć jak światło ma się rozchodzić na walcu jak umiesz narysować walec :) Ale dobre książki to How to Render Scotta Robertsona i jego DVD o świetle (nie pamiętam tytułów, ale z Gnomon w każdym razie). Fajna jest też książka Zasady rysunku realistycznego.

    Odstaw PS, weź ołówek i kartkę i rysuj tradycyjnie, szybciej się nauczysz bo nie będziesz mógł wiecznie wszystkiego poprawiać, a przestawienie się z tradycyjnych mediów na digital jest dużo, dużo prostsze niż z digitalu na tradycyjne.

    Nie poddawaj się a będzie dobrze:)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarz, wracam do ołówka. Nie sądziłem że jest taka lipa, ale pocieszające jest to że 2 lata temu było o wiele gorzej.

  5. #5
    Member
    Awatar Sayja
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    249
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SebastianSz Zobacz posta
    Nie poddawaj się a będzie dobrze:)
    Tyle w sumie wystarczy :)

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Z racji tego że skończyły mi się kartki, to skrobnąłem taką panią na kompie.


  7. #7
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    490
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zostaw te twarze/głowy z wyobraźni. Tzn, jeśli to Cię relaksuje to spoko, możesz malować je dalej, ale jednak skupiłbym się na Twoim miejscu na konkretnych ćwiczeniach, o których napisał Ci już SebastianSz. Tylko tak zrobisz postępy, a chyba o to Ci chodzi.

    Ustaw sobie martwą naturę (zacznij od rzeczy najprostszych, np. jeden sześcian, potem dwa, walec, kula, itd), narysuj ją i wrzucaj, będzie co "krytykować". Do tych tworów z wyobraźni, gdzie zapewne nie użyłeś ani jednej refki nie mamy nawet jak się odnieść.

    Jak masz możliwość, wrzuć skany/zdjęcia tego co zrobiłeś na papierze.

    Pzdr
    Ash&Rubble - przeglądarkowa gra postapo bazująca na koncepcji Fallout'a.
    artstation
    deviantart
    behance
    facebook
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Dec 2017
    Postów
    20
    Podziękowania

    Domyślnie

    Niestety albo stety do wszystkich używałem refek, ale to teraz nieważne. Nie mam teraz dostępu do starego szkicownika, ale dzisiaj kupiłem nowy.
    Proszę bardzo martwa natura a dokładniej szafka. Wiem że cenie słabe, ale nie lubię ich robić ołówkiem. W PS jest dużo szybciej :|


  9. #9
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar polka dot
    Dołączył
    Apr 2004
    Postów
    6388
    Podziękowania

    Domyślnie

    musisz czasem zrobić to czego nie lubisz żeby być dobrym ^^
    wszystko jest tobą. jak zamierzasz się traktować?

  10. #10
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    133
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super, że zrobiłeś taką martwą nature, naprawdę! Cytując klasyka, wincyj k...!

    Widać po tym rysunku gdzie są problemy i nie chodzi tu wcale o słabe cienie bo to nieistotne. Brak bryły, perspektywy też, rybki zamiast elips, światła też w sumie nie ma. Wejdź sobie na tą stronę: http://drawabox.com/ i przerób ćwiczenia, które tam są.

    Serio, Twoje problemy są z podstawami, cokolwiek dalej będziesz chciał zrobić to te braki będą Cię ciągnęły w dół cały czas. To tak jakbyś chciał grać w piłkę i zastanawiał się czemu Ci nie idzie, podczas gdy masz wydolność starej babci i dostajesz zadyszki po minucie biegania. Żadne triki Ci nie pomogą w takiej sytuacji, tylko długi, regularny i przemyślany trening.
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •