Podziękowania Podziękowania:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Mech Warrior Camouflage

  1. #1
    Member
    Awatar tomaszzero
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    44
    Podziękowania

    Domyślnie Mech Warrior Camouflage


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,

    Kolejna praca wykonana przy pomocy tutorialu, tym razem od Tima Bergholza. Chciałem się głównie nauczyć workflowu 3ds Max Hi Poly > Low Poly > Substance Painter oraz jak to wyrenderowac w Marmoset Toolbagu.

    Software used:
    • 3DS Max
    • Substance Painter
    • Marmoset Toolbag
    • Adobe Photoshop






















    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	OyW5VOht.jpg
Wyświetleń:	9
Rozmiar:	2.9 KB
ID:	104662  
    Ostatnio edytowane przez tomaszzero ; 09-01-18 o 11:20 Powód: dodanie miniatury
    Behance: https://www.behance.net/tomaszzero
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  2. #2
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie

    Te rendery tez w Marmoset Toolbagu?



    Jesli tak to niezla jakosc jak na RT engine.

    Ogolnie bardzo fajna praca, jednak mam ogolne wrazenie ze jest to zbyt "napackane" jesli wieszo co mi chodzi.

  3. #3
    Member
    Awatar tomaszzero
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    44
    Podziękowania

    Domyślnie

    Tak, wszystko w Marmosecie renderowane. Chciałem potestować. Za jakiś czas wyrenderuje to w Vrayu lub innym silniku, ale musze troche odpociząć od tego projektu:)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    671
    Podziękowania

    Domyślnie

    Na ilu mapach to masz ? :)

    Dobra robota

  5. #5
    Member
    Awatar tomaszzero
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    44
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JackTheRippy Zobacz posta
    Na ilu mapach to masz ? :)

    Dobra robota
    Dzięki!

    Na koncu masz MT viewera i podgląd poszczególnych map:)

    https://www.artstation.com/artwork/wVo0O

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    671
    Podziękowania

    Domyślnie

    to wiem :) Chodzi mi o to na ilu UVMapach to zmiesciles. Detal na closeupach wyszedl bardzo ladnie i sie zastanawiam :p

  7. #7
    Member
    Awatar tomaszzero
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    44
    Podziękowania

    Domyślnie

    Aaa ok. Na 2: korpus na jednej, reszta na drugiej.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •