Podziękowania Podziękowania:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: GWINT: Wiedźmińska gra karciana

  1. #1
    Member
    Awatar gryzon
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    792
    Podziękowania

    Domyślnie GWINT: Wiedźmińska gra karciana


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Chciałem wam pokazać kilka rzeźb które zrobiłem ostatnio dla warszawskiego studia Deep Blue.

    Modeling: ZBrush
    Bazy tkanin: Marvelous Designer
    Render poglądowy: Keyshot7


    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Ostatnio edytowane przez gryzon ; 21-01-18 o 14:29
    ARTSTATION "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona." Albert Einstein

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Oct 2008
    Postów
    291
    Podziękowania

    Domyślnie

    możesz powiedzieć coś o keyshot7 czy ma wsparcie dla GPU ?

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1458
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super robota! Trochę mi się noski nie podobają ale to szczegół.
    Grafika na kartę? Jest pomalowana wersja?

    Keyshot to cpu, ale czlooowieku, hi poly to tylko w nim wyrenderujesz, takie zbrushowe hipoly.

  4. #4
    Member
    Awatar gryzon
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    792
    Podziękowania

    Domyślnie

    Keyshot sprawdził się dla mnie w połączeniu z ZBrushem. Na początku nie rozumiałem po co Pixologic poszedł w tą stronę, ale tylko do czasu kiedy nie spróbowałem tego renderera. Chodzi o czas o łatwość setupu.
    Parę lat temu zgłębiałem wszystkie tajniki renderingu na ZBrush. Nauka, eksperymenty, rendery testowe, wszystko zajmowało mi dużo czasu, a i efekty nie były zadowalające.
    Potem zacząłem rzeźby renderować na MODO. Było już o niebo lepiej ale wciąż była strata czasowa na optymalizacjach siatek, przenoszeniu rzeźb do MODO. Optymalizacja była nieunikniona, pracowałem już wtedy na coraz cięższych sculptach.
    W końcu spróbowałem Keyshota i wiem, że jeśli chodzi o rendering surowych form to nie znajdę szybszej drogi na dobrą wizualizację. Tutaj robię klik i za 15 sekund mam sculpt w scenie. Nie tylko sculpt ale też inne składowe ZBrushowego systemu. Np działają surface, można renderować włosy, jakieś mikrostruktury itd, itp. Renderuję, widzę parę drobnych błędów, znowu klik i upgrade sceny w paręnaście sekund, znów render i gotowe.

    Sam setup sceny jest banalnie prosty. Nie ma tak dogłębnych niuansów dotyczących technikaliów renderingu. Dodatkowo mogę jedną rzeźbę renderować na kilka ułożonych setupów oświetleniowych/materiałowych, różnych kątów kamer, różnych HDRI, i to wrzysto wrzucić jako kolejkę renderu na noc. Sama budowa oświetlenia w Keyshocie jest banalnie prosta i daje mi też maksymalną kontrolę nad tym jak mój sculpt ma być oświetlony.

    Jeśli miał bym robić stilla z teksturami z displacementami to na pewno nie pod Keyshotem. To nie jest renderer do tego typu zadań. Choć widzę że ludzie robią na nim różne cuda.

    Keyshot np. nie obsługuje UDIM (chyba że coś pominąłem).

    dexter47: Tym brakiem renderu na GPU w ogóle się nie przejmowałem. Moja maszyna działa na 46 rdzeniach logicznych, jako ZBrushowiec nie przykładałem uwagi do karty graficznej, miałem wiedzę że będzie ona zbędna do takiej pracy. Stąd tutaj idealna symbioza z tym rendererem. Pixologic dobrze to przemyślał.

    michalo: Przyznam bez bicia że jest tu masa innych błędów. Deadline był max krótki, a sculpt był pod ujęcie. Wielu tych rzeczy nie widać na końcowej animacji. Nie pokazuję też rzeźby z innych kątów kamer, ponieważ nie jest ona wykończona z drugiej strony.
    ARTSTATION "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona." Albert Einstein
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1458
    Podziękowania

    Domyślnie

    Produkcja rządzi się swoimi prawami. Bomba scenka. Jak będzie gdzieś dostępna animacja do wglądu to podsyłaj linka.
    Animację też robisz? W Keyshot?

    Co do Keyshota, ciągle się szykuje żeby kupić. Też ciągle polegam na BPR bo optymalizacja modelu, wypalanie mapek to tylko strata czasu przy tym czym się zajmuję.
    BPR sprawdza się super jako pogląd. Właściwie wystarcza żeby dobrze pokazać jak model będzie wyglądał. Turntalbe to kwestia sekund. Żaden still tego nie zastąpi, jako podglą.
    Chyba, że ma się płatne konto na sketchfabie...

    Sorry za rozpisanie się bez sensu. Mam chyba jakąś potrzebę udzielania się ostatio ;)

    Mógłbym wziąć Keyshota wersje HD ale brak passów jakoś mnie trochę osłabia, bo jest to poniekąd ograniczenie jeśli potem to obrabiasz gdzieś, więc czekam na jakąś promocję PRO :D

  6. #6
    Member
    Awatar gryzon
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    792
    Podziękowania

    Domyślnie

    Passy są. Mam wersję PRO ;)

    Rabatu na Keyshota pod ZBrush nie dostaniesz. To bardzo drogi renderer i w zasadzie wersja na ZBrush jest taką jak by wersją "Fundation". Wiem bo pytałem ich już o to.

    Animacja byłą tworzona tak jak pisałem wcześniej przez warszawskie studio Deep Blue. Znajdziesz ją na FB https://www.facebook.com/GwintPL/
    Przepraszam ale nie mogę znaleźć docelowego linka na youtube.
    ARTSTATION "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona." Albert Einstein

  7. #7
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1458
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za cynk. Najwyżej kupie bridga i sobie z niego skoczę ;)
    Ale rzeczywiście, 550 usd to nie dużo za takie coś.

    Przeszukuję FB ale nie mogę znaleźć :( Trzeba by my było by chyba rzucić linkiem w twarz, ale nie jest ot aż tak istotna sprawa.

    edit: znalazlem :D fajno
    Ostatnio edytowane przez michalo ; 26-01-18 o 11:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •