× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Postać 3D: Toon Vampirella

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Nov 2011
    Postów
    35
    Podziękowania

    Domyślnie Postać 3D: Toon Vampirella


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Trochę spóźniony fanart na Halloween ;)


    oryginalny szkic/rysunek Shane Glines




    MODO - modeling, base mesh, UVs
    ZBrush - sculpting
    Blender - render (eevee)









    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	vampi_00.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	266.0 KB
ID:	104744  
    Experience without theory is blind, but theory without experience is mere intellectual play.
    × tak 1 użytkownik(ów) ma podobne zdanie!

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1458
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wow, w eevee? Jak to się ma?

    Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka.
    Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy.
    Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach.

  3. #3
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3067
    Podziękowania

    Domyślnie

    Co ty gadasz przecież to cartoon. Fajna praca.

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1458
    Podziękowania

    Domyślnie

    No fajna, ale 2/3 postaci to nogi.

    Zobacz jakie proporcje prezentuje autorka konceptu
    https://www.google.pl/search?q=Shane...w=1195&bih=712

    A to, że to cartoon nie znaczy, że wszystko można wybaczyć. Vampirella ma być seksowna, a tutaj seksowna jest tylko w widoku z przodu. Kiedy widać już długość nóg to robi się trochę pokracznie.
    Myślę, że warto zwracać na to uwagę.

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Nov 2011
    Postów
    35
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebazx6r Zobacz posta
    Co ty gadasz przecież to cartoon. Fajna praca.
    Dzięki

    Cytat Zamieszczone przez michalo Zobacz posta
    Wow, w eevee? Jak to się ma?

    Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka.
    Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy.
    Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach.
    Dzięki, co do proporcji to z jednej strony się z tobą zgadzam, a z drugiej jakoś mi pasują takie przegięte proporcje akurat w tym konkretnym przypadku, być może za bardzo się zapatrzyłem na front view.

    Jeśli chodzi o render i Blendera to musze powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony blenderem i eevee, główny powód dla którego się na to zdecydowałem to że nie muszę czekać na podgląd od razu widać jak będzie wyglądać finalny render po prostu mam słabego kompa ;) Wiadomo ze jest to wszystko w fazie rozwojowej więc brakuje pewnych rzeczy mi osobiście najbardziej obsługi SDS wszystko trzeba freezowac ale sss wygląda całkiem przyzwoicie zero noisa i nie trzeba czekać, czasem są problemy ze oświetleniem i cieniami ale da się to rozwiązać zwiększając rozdzielczość "shadow maps" wiem że nie było to tworzone z myślą o finalnych renderach ale bardziej jako viewport do pbr, no zobaczymy co im z tego wyjdzie jak na razie wygląda bardzo obiecująco.
    Experience without theory is blind, but theory without experience is mere intellectual play.
    Podziękowania michalo podziękował

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •