Skocz do zawartości

Falconiasty - Pierwszy Model


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jako nowy użytkownik forum pragnę wszystkich serdecznie przywitać. Przedstawiam wam mój pierwszy model wykonany po tygodniu nauki 3ds Maxa (jestem kompletnym amatorem). Chciałbym aby ktoś fachowym okiem zerknął na moją pracę i wskazał widoczne błędy, jeżeli to nie problem.

 

Bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witaj, to znaczy wiesz, wielu grafikow mowi zaczynaj od prostych modeli typu miecz czy bron jakas.Ja takiego pogladu nie podzielam. Co sie pierwsze rzuca w oczy? To nie rowne powierzchnie. Samochod jest praktycznie caly po krzywiony, co widac i na renderze jak i siatce. tym sie narazie zajmij, czyli prowadzeniem rownej plaszczyzny lin itd.Auto jako model musi byc rowne bo inaczej wydaje sie jakby byl z plasteliny. To jest pierwsza rzecz. Druga to oczywiscie co jest tez kontynuacja pierwszej rady rownomierne rozlozenie siatki. U Ciebie widac ze jest ona raz rzadsza raz gesta, stad problem z utrzymaniem prostych linii. Sama topologia nie jest jeszcze najgorsza, ale warto popracowac nad tym. Sam zaczynalem od gorszych modeli , a po 3 latach widac postep. Grunt to cierpliwosc i zdobywanie wiedzy. Jesli juz zaczynasz modelowac samochody to przyjmij sobie pewna technike modelowania: Albo z bazy albo z czesci. To juz zalezy co Tobie bedzie wygodniej. Brakuje tez oczywiscie chamferow, czyli po prostu ostrych krawedzi. Staraj sie dzialac dalej i pracuj bo to na pewno przyniesie pewne korzysci :) Z mojej strony moge polecic np. przeszukiwanie roznych tematow na tym forum o ukladaniu siatki. Jest ich bardzo duzo. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.