Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Karola Wiśniewska

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Mar 2018
    Postów
    7
    Podziękowania

    Domyślnie Karola Wiśniewska


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hejo wszystkim,obstawiam, że trochę za późno odkryłam to forum, ale no lepiej późno niż wcale ;p Póki co nadal szlifuję skilla ( specjalnie wzięłam urlop dziekański na drugi rok studiów ), marzę o konceptowaniu lokacji ( jak to mówił Raphael Lacoste : "I just want to design cool places." ). Rysowałam od dawna, ale właściwą "naukę" rysowania moim zdaniem zaczęłam ledwo rok temu. A jako, że jestem zdania, że im większej ilości osób pokazuję swoje pracki tym lepiej, więc i tu wrzucę :D Chętnie przyjmę wszelkiego rodzaju uwagi odnośnie tego nad czym warto popracować, jakie skille jeszcze ogarnąć, aby lepiej konceptować lokacje, ogólnie wszystko co się z tym wiąże :) Pracki mniej więcej z ostatnich 2 miesięcyi porcyjka ostatnich thumbów:Na koniec jeszcze podsumowanie z zeszłeego roku:

  2. #2
    Member
    Awatar Sayja
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    245
    Podziękowania

    Domyślnie

    Myślę, że idzie to w dobrą stronę :), ale mogę kilka sugestii dorzucić:
    W kompozycjach chyba bardzo stronisz od pierwszego planu, czegoś co przetnie widok, przez co bardzo czuć teatralność scen (widownia siedzi i patrzy z jednej strony na scenografię) i tracisz poczucie przestrzeni.
    Woda ma to do siebie, że trzyma poziom i jesteśmy bardzo wrażliwi na to kiedy np. rzeka płynie pod kątem. Pilnuj tych miejsc.
    Tekstury (texture-brushe) spłaszczają. Szczególnie jeśli się ich dobrze nie używa. Zależnie od tego czy zależy Ci na realizmie zacznij rezygnować z tekstur na rzecz rzeźby światłocieniem.
    Najbardziej chyba podoba mi się 07.12 - ładnie zakomponowane, fajny akcent kolorem.

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Mar 2018
    Postów
    7
    Podziękowania

    Domyślnie

    O dziekuję Ci bardzo za uwagi, cały czas staram się zagłebiać kompozycję i perspektywę, żeby wycisnąć z tego jak najwięcej. Będę mieć Twoje uwagi gdzieś z tyłu głowy przy kolejnych rysunkach :)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Mar 2018
    Postów
    7
    Podziękowania

    Domyślnie

    dwie nowości z poprzedniego tygodnia


  5. #5
    Member

    Dołączył
    May 2015
    Postów
    102
    Podziękowania

    Domyślnie

    Powinnas sobie zalozyc, ze jedna na 4-5 prac to bedzie twoja wlasna a reszte powinny stanowic cwiczenia - master studies, virutal plein air itp.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Mar 2018
    Postów
    7
    Podziękowania

    Domyślnie

    No cały czas staram się robić ćwiczenia, w zeszłym tygodniu nie pykło z czasem, teraz się poprawię :) z reguły jedno masterstudy lub vp robie max. 1h, myslisz ze to za długo/ za krotko? Ćwiczenia też mogę tu wrzucać?
    Ostatnio edytowane przez karolawisnia ; 21-03-18 o 11:33

  7. #7
    Member

    Dołączył
    May 2015
    Postów
    102
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wrzucaj co chcesz, najlepiej wszystko to cos ktos zawsze powie. Zalezy co chcesz ze study wyciagnac ale jestem zdania, ze na pewnym etapie powinno sie kazda prace cisnac na maxa. Dlaczego? Bo ty nie masz takich umiejetnosci, by w godzine namalowac cos sensownego i zdaje sie tez predyspozycje do bardziej skonczonych prac a nie szkicowych. Poswiec 8, 20 a nawet 40 godzin na study w zaleznosci od skomplikowania i zrob cos przyzwoitego. Jak chcesz "szybko" to porob sobie linearne szkice, boxy porysuj. Pamietaj, ze 20-40 godzin na recznie malowana ilustracje to w branzy nie jest nic nadzwyczajnego i jesli ktos robi szybciej to wynika tylko i wylacznie z jego skilla a jak tego skilla nie masz to musisz nadrabiac dupogodzinami. Musisz sie po prostu przyzwyczajac i probowac wyciagac pewna jakosc.
    Ostatnio edytowane przez purin ; 21-03-18 o 13:44

  8. #8
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9974
    Podziękowania

    Domyślnie

    rzeczy z początkowych postów maja bardzo złą kompozycję - szczególnie prowadzenie oka po ciemnych zakamarkach obrazu. Najlepiej poczytać o tym i potrenować - ogromnie poprawia jakość komunikacji wizualnej. Da Tobie komercyjny level-up szybciej niż cokolwiek innego.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  9. #9
    Member

    Dołączył
    Mar 2018
    Postów
    7
    Podziękowania

    Domyślnie

    oki będę to mieć na uwadze przy kolejnych prackach i postaram sie obadac ten temat
    Study zrobione w tym tygcwiczenie z anatomiino i thumby:

  10. #10
    Member

    Dołączył
    May 2015
    Postów
    102
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie boj sie ciemniejszych tonow, bo strasznie usredniasz w tych studies. Brakuje mi w tym precyzji, odpowiedniego trafienia w ton/kolor/walor, mam wrazenie, ze troche za bardzo chcesz isc w masowa produkcje a lepiej jest zrobic 10 rzeczy dobrze niz 30 tak sobie i nie ma znaczenia czy robisz thumby czy bardziej dopracowane prace. Proponuje:- thumby: studiujesz mistrzow, kadry filmow itp. bez detalu ale starasz sie maksymalnie precyzyjnie trafic w kolor - czyli meczysz dana plamke tak dlugo az trafisz, zrob 40 takich studies i po takim czyms 10 wlasnych i obczaj ta ksiazke co poleca olaf, mozesz stosowac technike jak tu https://3.bp.blogspot.com/-T7Ig7Q4dr...pleinairsm.jpg - wykonczone prace: rob kopie 1:1 by nauczc sie techniki i brushworku, to co teraz robisz jest zbyt szczegolowe na notatke ale za malo wykonczone jak na finalna prace - a precyzja w doborze tonu, pedzli czy oddania materialow kuleje, zrob kilka takich i wtedy cos wlasnegoGeneralnie zachecam poswiecic 3/4 czasu na nauke z ksiazek, natury i mistrzow. Mam wrazenie, ze za bardzo chcesz sie uczyc "designu" a troche to zle rozumiesz. Warto przesluchac ostatnia audycje na kanale Fenga Zhu - wiekszosc roboty w tej branzy nie polega na designowaniu w ogole. Innymi slowy majac dobry warsztat + storytelling (a to jest po prostu swiadomy wybor kompozycji i oswietlenia - czyli w sumie warsztat) masz dostep do wiekszosci stanowisk w branzy.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •