Skocz do zawartości

Jaka cena za zlecenie?


jsa

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,Mam zacząć pracę w firmie wnętrzarskiej w Warszawie na zlecenie i firma chce bym im podała swoją stawkę za renderingi. Nie mam doświadczenia na rynku polskim i nie mam pojęcia ile się tu bierze i czy za pojedynczy rendering czy tez za model. W załączniku jest macie mój przykładowy rendering. Pomóżcie! Muszę się określić jak najszybciej. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

rozlicza się jak wszędzie, za skończony rendering. jeśli klient chce też od Ciebie model, wyceniasz go osobno.

niestety nikt Ci nie poda swojej stawki bo każdy określa to według siebie. skoro masz doświadczenie na innych rynkach powinnaś poradzić sobie z naszym. nie jest to Londyn, ale w Warszawie ceny będą najlepsze z całej Polski. wszystko zależy jaki klient i co dla niego robisz, czy pojedyncze rendery do katalogu, czy prezentacja całych projektów dla klienta firmy wnętrzarskiej.

 

Twój rener jest w porządku, za znacznie słabsze ludzie potrafią trzepać dobrą kasę jak są bystrzy i pracowici, inni za fotorealistyczne dzieła sztuki klepią bidę. podpisuj z klientem umowę z konkretnym terminem i zakresem pracy i tego się trzymaj. wlicz w cenę podstawową jakąś rundę poprawek, może dwie -zależy jak pracujesz.

 

jeśli to podgląd dla architekta w celach projektowych policzysz mniej, niż za rendering do katalogu którym będą sprzedawać kolekcję mebli. musisz sama określić swoją stawkę.

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz polka dot. Nigdy nie robiłam renderingów za granicą na zlecenie a jedynie dla biura, w którym pracowałam i dlatego nie wiem czy są to ceny rzędu 150zł za rendering czy 500zł. Przejrzałam forum i naprawdę ciężko mi to stwierdzić, bo ludzie podają bardzo różne ceny od 100zł do 1000.