Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Cap Holes - problem z dodaniem płaszczyzny

  1. #1
    Member
    Awatar belialek
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Wroclaw
    Postów
    68
    Podziękowania

    Domyślnie Cap Holes - problem z dodaniem płaszczyzny


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam,

    W jaki sposób mogę wykonać płaszczyznę tak, aby nie zasłonić wszystkich otworów? Dołączam screen z tego jak jest teraz i co chciałbym osiągnąć. Wrzucenie modyfikatora Cap Holes powoduje, że wszystkie otwory są zasłonięte - nawet jeżeli zaznaczam tylko zewnętrzne krawędzie...
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ask2.png
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	78.5 KB
ID:	105013   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ask1.png
Wyświetleń:	8
Rozmiar:	83.8 KB
ID:	105012  
    ---
    ~Let Mortal Heroes sing your Fame~

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Apr 2007
    Postów
    808
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cap może zamknąć tylko jeden obszar na raz. Możesz zrobić z tego jeden otwór, jeżeli najpierw połączysz przynajmniej jeden edge z mniejszych otworów z innym z większego używając bridge, zrobisz tak dla każdego z otworów i tak zostanie Ci jeden otwór do zamknięcia.

  3. #3
    Member
    Awatar belialek
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Wroclaw
    Postów
    68
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję - chyba się udało :) Te pozostałe linie na płaszczyźnie trzeba/powinno się jakoś usunąć/poprawić czy tak też jest dobrze?
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ask3.png
Wyświetleń:	11
Rozmiar:	54.4 KB
ID:	105014  
    ---
    ~Let Mortal Heroes sing your Fame~

  4. #4
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar polka dot
    Dołączył
    Apr 2004
    Postów
    6358
    Podziękowania

    Domyślnie

    wrzuć modyfikator Turn To Poly i zaznacz obie opcje
    wszystko jest tobą. jak zamierzasz się traktować?

  5. #5
    Member
    Awatar belialek
    Dołączył
    Mar 2007
    Lokalizacja
    Wroclaw
    Postów
    68
    Podziękowania

    Domyślnie

    Po tym modyfikatorze jest tak jak w załączniku - bawiłem się wszystkimi opcjami :)
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ask4.png
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	53.8 KB
ID:	105015  
    ---
    ~Let Mortal Heroes sing your Fame~

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Apr 2007
    Postów
    808
    Podziękowania

    Domyślnie

    Tak i wcześniej też było dobrze, nawet jeżeli masz widoczną jedną płaszczyznę o wielu wierzchołkach, to tak na prawdę też masa trójkątów z wyłączoną widocznością krawędzi miedzy nimi. Możesz to zobaczyć i ręcznie edytować opcjami [edit tri] panelu edit edges w w edit poly.

    Modyfikator, który polecił Ci Polka dot, zapobiega niepoprawnemu dzieleniu sie poligonu. możesz też zaznaczyć problematyczny poligon i wybrać w edit poly - retriangulate ale modyfikator daję większą kontrolę nad takimi elementami. (pamiętaj że nie musisz dawać go na cały obiekt, możesz najpierw oddzielić problematyczne poligony, dodać modyfikator i połączyć z powrotem.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •