Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Teczka - Redforest

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    38
    Podziękowania

    Domyślnie Teczka - Redforest


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam wszystkich. Otwieram swoją teczkę, będę tu wrzucał swoje ostanie prace z game artu. Na początek niektóre modele które zrobiłem do Car mechanic simulator 2018. Więcej jak tylko wyrenderuję.

    Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/aA5Pz














    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	x2.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	277.6 KB
ID:	105162  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    172
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajne modele. Jedynie zastrzeżenie mam do tarczy na zegarach. Czy tak drobny font nie będzie wprowadzał szumu na modelu. Z jakiej odległości będzie widoczny ten zegar? Jeśli z bardzo bliskiej odległości to ok, ale jeśli z większej to szkoda zachodu na taką drobnicę (choć sam w swoim portfolio taką stosuję - tylko do porfolio). Nie będzie tego widać, gorzej... będzie wielka biała plama.

  3. #3
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10039
    Podziękowania

    Domyślnie

    naprawdę robi wrażenie. Świetne propsy, aż czuć zapach spalonego szliferką smaru :D
    nosiłem kalesony zanim było cool

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    38
    Podziękowania

    Domyślnie

    @gigant84
    Tak wyglada w grze:

    Te modele miały być bisko "oczu" gracza, wiec nawet się nad tym nie zastanawiałem. Myślę, że jest ok.

    @olaf
    Dzięki :]

    Tutaj opony do cmsa, wrzucam 5 najciekawszych. Wszystkie tutaj: https://www.artstation.com/artwork/9Yq6a






  5. #5
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3130
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajne pozdrawiam :).

  6. #6
    Member
    Awatar Pawelkos
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    UK
    Postów
    1814
    Podziękowania

    Domyślnie

    Swietne te modele, zajbiscie sie prezentuja. Powiesz cos wiecej o workflow? Jaki soft, w czym texturki(domyslam sie ze substance). Mozesz pokazac siateczki low i hi poly np tego multimetra?

  7. #7
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    38
    Podziękowania

    Domyślnie

    @Sebazx6r
    Dzięki ;]
    @Pawelkos
    Soft to blender, substance painter i photoshop. Bake w painterze dwóch setów tekstur(z cage/average normals i bez), potem mix tego w photoshopie. Tekstury w painterze. Jak widać na highpoly są ngony i floating geometry, nie ma to jednak żadnego znaczenia, bo końcowym modelem jest obiekt lowpoly. Multimetr ma prawie 6k tris, tester kompresji 2k. Tarcza do testera robiona w blenderze.

    Tu screeny

    https://postimg.cc/gallery/osrlnygo/



    https://postimg.cc/gallery/wun6ruig/



    Następne rzeczy też z cms'a 18:


    Więcej na artstation(przez limit obrazków w poście): https://www.artstation.com/artwork/RA2RX


  8. #8
    Member
    Awatar Wichur
    Dołączył
    Dec 2003
    Lokalizacja
    Pruszcz Gdański - Rotmanka
    Postów
    387
    Podziękowania

    Domyślnie

    swietne modele! a te opony (bieznik) sa wymodlowane czy tak ladnie normalka dziala?

  9. #9
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    38
    Podziękowania

    Domyślnie

    @Wichur
    Dzięki ;] Tu na renderach jest teselacja, dlatego może wyglądać lepiej niż z sama normalka. W grze jest tylko normalka, bez teselacji.

    Tu garaż zrobiony też do cms18. Prawie wszystkie modele moje:






    Wiecej tutaj: https://www.artstation.com/artwork/N5wzLN

  10. #10
    Member
    Awatar Wichur
    Dołączył
    Dec 2003
    Lokalizacja
    Pruszcz Gdański - Rotmanka
    Postów
    387
    Podziękowania

    Domyślnie

    No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :)
    Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •