Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Teczka - Redforest

  1. #11
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    @Wichur
    W sumie, nie ma tu nic nadzwyczajnego. Bieżnik jest bejkowany z highpoly w xnormal. Heightmapy finalnie zostały użyte tylko tutaj na renderach. Tekstury koloru i smoothness są takie same dla każdego bieżnika.




  2. #12
    Member
    Awatar Wichur
    Dołączył
    Dec 2003
    Lokalizacja
    Pruszcz Gdański - Rotmanka
    Postów
    387
    Podziękowania

    Domyślnie

    No fakt, nic nadzwyczajnego ale w grze prezentują się wyśmienicie ;)

  3. #13
    Member
    Awatar Pawelkos
    Dołączył
    Dec 2004
    Lokalizacja
    UK
    Postów
    1823
    Podziękowania

    Domyślnie

    Redforest dzieki za siateczki i wyjasnienie swojego workflow

  4. #14
    Member

    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    39
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pracuje nad małą paczką na UE4 marketplace. Tutaj na filmach niektóre z funkcji w głównym materiale w UE4. Zmiana kolorów i blending dwóch tekstur wraz z bumpem.
    Zmiana kolorów:

    blending:

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •