Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: PePe - Nauka Animacji 3D

  1. #11
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Zrobiłem rigg w 3DsMax CAT pod postać low poly z gry i go zanimowałem w ramach nauki.


  2. #12
    Member
    Awatar matiuss
    Dołączył
    May 2013
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    55
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mi się podoba :) Mam wrażenie, że tors trochę za sztywno i czy przypadkiem stopy w momencie kontaktu z podłożem nie rotują się odrobinę do wewnątrz ?
    Teraz dajesz run cycle!
    Moja strona/blog www.matius.co.nf

  3. #13
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jest i run cycle. Z jakiegoś powodu był on nieco większym wyzywaniem niż poprzedni walk cycle. Nie wiem dlaczego.. może kwestia bieda riggu, a może typu modelu, albo moich umiejętności, albo wszystko naraz.


  4. #14
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wziąłem kolejny model low poly, stworzyłem rigg za pomocą max bones, a teraz robię kolejne animacje w ramach nauki.







    Run cycle:
    Ostatnio edytowane przez PePeZBA ; 01-02-19 o 07:08

  5. #15
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    32
    Podziękowania

    Domyślnie

    Aktualnie pracuje sobie nad czymś takim. Jeśli ktoś miałby ochotę napisać 2 zdania to chętnie poczytam :G


  6. #16
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10211
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ciekawy wątek, nie wiem czemu wcześniej go przeoczyłem. Dobra robota.

    Co do ostatniego ujęcia. Z jednej strony wygląda bardzo dobrze. Z montażem byłoby nieźle. Jako jedno ujęcie widać jednak kilka rzeczy, psujących immersję:

    1. przy skoku miecz jest trzymany jakby nic nie ważył. Przy wybiciu powinien choćby obrócić się, by było widać, że charaker go ciągnie za sobą.

    2. miękkie lądowanie na ścianie niby ok, ale jednak psuje trochę wrażenie, że ona wylądowała tam z siłą i jest ogólnie silnym charakterem.

    3. przy wybicu ze ściany w dół, ponownie zabrakło dobrej gry miecza, by było widać jego masę - a co za tym idzie siłę ciosu.

    4. w rzeczywistości przy salcie nie mógłbyś liczyć, że postać zwolni obrót w powietrzu - wylądowałbyś na plecach lub karku. Ale to już szczegół, bo samo wybicie wygląda bardzo fajnie.
    nosiłem kalesony zanim było cool

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •