Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: [Scena 3d] Sci Fi Corridor Environment

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    75
    Podziękowania

    Domyślnie [Scena 3d] Sci Fi Corridor Environment


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Siemanko!

    Coś nowego ode mnie. Ostatnio pracowałem sobie po godzinach nad swoją pierwszą od dawna scenką. Wzięło mnie na typowo korytarzyk sci fi :P textury z subtance painter, render z marmoseta;)

    Załączone obrazki Załączone obrazki  

  2. #2
    Member
    Awatar wujek_kane
    Dołączył
    Mar 2002
    Postów
    575
    Podziękowania

    Domyślnie

    Jak dla mnie bomba! Dużo dłubania? :)

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    75
    Podziękowania

    Domyślnie

    Było troszkę dłubania, ale głównie przy modelowaniu, gdyż chciałem zrobić coś swojego. Nie opierać się na już gotowym concepcie tylko wyszukać ciekawe elementy, ciekawe rozwiązania i kształty w pracach innych, a potem zrobić coś swojego więc tak na prawdę to był najbardziej wymagający etap. Jeśli miałbym sięgnąć pamięcią w tył to tak obstawiam, że zacząłem od zera trochę ponad miesiąc temu. Po kilka godzinek każdego dnia. Trochę feedbacku od ogarniętych artystów i wyszło takie cuś ;)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Lokalizacja
    Poznań, Nowy sącz, Wrocław
    Postów
    49
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ogólnie całkiem fajnie, aczkolwiek jak dla mnie trochę zbyt idealne.. przydało by się trochę nieładu, śladu obecności załogi... może jakieś zabrudzenia... (wiadomo nie kurz bo to próżnia, dekontaminacja itd.. wodza fantazji naukowej xD) ale jakieś ślady konserwacji wykonywanej przez personel zacieki i plamy? (preparaty konserwująco-smarujące)

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1589
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bo to z salonu wyszło dopiero :)

    Piękne. Ale Snizo ma rację.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    75
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki Panowie za wskazówki. Pierwszą moją myślą było właśnie sci fi trochę przybrudzone, pozacierane powierzchnie. Później stwierdziłem, że taka czysta wersja ma swój urok i na taką się zdecydowałem. Opinie są różne, jedni wołają o zanieczyszczenia a inni widzą w tej czystości zaletę. Tak czy inaczej na pewno na przyszłość zapamiętam wszystkie wskazówki i porady ;)

  7. #7
    Member

    Dołączył
    May 2010
    Lokalizacja
    MińskM
    Postów
    317
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wygląda naprawdę dobrze. Ciekawa praca. Możesz powiedzieć jak wygląda teksturowanie Substance Painterem? Normalnie uvki muszą być, potrzebne są jakieś color mapy lub id mapy? Czy po prostu malujesz od razu po obiekcie w 3D? Pytam z ciekawości. Do tej pory robię to w tradycyjny sposób, ale zawsze chciałem spróbować. Przybrałem się parę razy na słabym kompie, ale nie dało się pracować tak lagował. Teraz sprzęt mam ok, ale wykorzystałem już limit triala.
    Tak struktura pikowanego materiału to też sprawka SP? Możesz pokazać siatki? Najpierw tworzyłeś HP mesh i wypalałeś normalki, czy od LP tworzyłeś a normalki malowane?
    Kurcze, nieźle to wygląda.
    Pzdr.
    illusion

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    75
    Podziękowania

    Domyślnie

    Texturowanie w painterze jest wg mnie bardzo przyjemne. Jeśli chodzi o ten projekt, to tworząc go od razu nastawiłem się na middle poly, czyli nie robiłem high a później lowpoly, nie wypalałem z tego normalek tylko założyłem, że wrzucam middlepoly, a później narzucam na to detal już na normalce, oczywiście w painterze. Aby to wyszło to musiałem rozłożyć uvki, bez tego nie narzuciłbym bez problemów detalu. Textury tutaj to nie jest jakiś wybitne dzieło sztuki, jak widzisz tam nie ma brudu, zacieków, przetarć gdyż w pewnym momencie tego projektu zauważyłem, że jest to coś co chciałbym pokazać innym. Materiały na cała scenę to jakies 4 odcienie szarości+pomarańcz na rury i detal+biel na rury+niebieski na rur. Roughness oprócz rur i źródeł światła jest wszedzie taki sam. Do nałożenia detalu, tych wszystkich łączeń, dziur, użyłem zrobionych wcześniej pędzli z alphą i dzięki temu zaoszczedziłem masę czasu przy modelowaniu. Dwie rzeczy które są na tej scenie a dokładnie materiał za oknem oraz krateczka nad rurami były robione w designerze, a dokładniej tam uzyskałem tylko tileowany wzór, wyexportowałem highmape i wrzuciłem do paintera. Dzięki za miłe słowa :) Tak na prawdę to robiąc tą scenkę chciałem trochę poćwiczyć czysto designerską stronę :) dorzucam kilka screenów z siatkami!




    Ostatnio edytowane przez DuzeZ ; 18-09-18 o 10:33

  9. #9
    Member

    Dołączył
    May 2010
    Lokalizacja
    MińskM
    Postów
    317
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź, praca robi świetne wrażenie. Większość rzeczy robię cały czas na geometrii. Wypalam w Blenderze, różnie to wychodzi. A Painterem interesuję się od jakiegoś czasu może wreszcie się przekonam. Jakbyś mógł jeszcze raz podlinkować screeny, chyba że to tylko u mnie się nie wyświetla.

    Pzdr.
    illusion

  10. #10
    Member

    Dołączył
    Oct 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    75
    Podziękowania

    Domyślnie

    Czy teraz się wyświetla?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •