Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Stalowa siatka w Marmoset

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    172
    Podziękowania

    Domyślnie Stalowa siatka w Marmoset


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Cześć od jakiegoś czasu tworzę model i w jednym miejscu (wlot powietrza) chciałem zastosować siatkę. Dla oszczędności poly/tris postanowiłem ją zrobić przy pomocy maski oraz funkcji opacity, która jest dostępna w Substance Painter. Wszystko wyszło tak jak trzeba ale po eksporcie map oraz tekstur i wrzuceniu tego do Marmoset zaczynają się schody. Nie wiem jak podpiąć mapy aby na polygon nanieść "maskę" opacity. Wybieram każdą z opcji dostępnych w Marmo i nie uzyskuję efektu siatki. Mapę podpinam pod kanał "transparency" i staram się uzyskać zamierzony efekt na funkcjach "cutout", "dither", "add", niestety z marnym skutkiem. Gdzie popełniam błąd?

    Wrzucam screen z SP abyście mieli podgląd tego na jakim efekcie mi zależy.
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	siatka.jpg
Wyświetleń:	37
Rozmiar:	309.3 KB
ID:	105242  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1589
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cutout powinno działać
    Zmien Kanał z alpha na inny.

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    172
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo dziękuję za pomoc. Rzeczywiście zmiana kanału z Alpha na inny (R, G, B) załatwiła sprawę.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •