Skocz do zawartości

Laptop do 3D (5 tysięcy zł) - przesiadka z PC i Macbooka


bq95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Piszę tu swój pierwszy post. Trafiłem tu niedawno.

Potrzebuje porady odnośnie sprzętu. Jestem studentem. Uczę się grafiki 3d od około 2 lat. Do tej pory pracowałem na Macbooku i komputerze stacjonarnym. Postanowiłem sprzedać Maca i zmienić go na laptopa z Windowsem.

Korzystam z różnych programów. Jestem na etapie nauki. Najwięcej miałem do czynienia z 3ds-em i zbrushem. Pracowałem też na Cinema4d, Marvelous Designer, Substance Painter i kilku innych programach. Ostatnio renderowałem też mój pierwszy większy projekt.

 

Zastanawiam się nad kupnem laptopa. Zastanawiam się czy kupić coś średniego za kwotę około 3500 i mieć w posiadaniu laptopa i swoją stacjonarkę. Czy pozbyć się PC-ta i za większą kwotę około 5 tysięcy kupic już jakiegoś porządnego laptopa. Stąd moje pytanie co ma więcej sensu? Czy laptop będzie w stanie zastąpić mi komputer stacjonarny ? Czy lepiej pozostać na obu sprzętach. Słabo orientuje się w laptopach. Nie wiem też jak bardzo są wydajne. Mi zależy bardzo na sprzęcie mobilnym. Na uczelnie , sporo też podróżuje. A jak wiadomo komputer stacjonarny jest mało mobilny. Jeżeli laptop były w stanie zastąpić mi komputer to zdecydowanie wolę laptopa. Natomiast pytanie właśnie czy jest w stanie go zastąpić.

 

Przybliże mniej więcej specyfikacje mojego komputera stacjonarnego:

 

Nvidia GeForce GTX 1050ti 4gb

i5 7400 4x 3.00

16GB ramu

1000HDD+128 SSD.

 

Natomiast interesuje mnie kupno tego laptopa:

 

https://allegro.pl/lenovo-y530-i7-8750h-1050ti-ssd-pcie-128g-1tb-16gb-i7532470089.html

 

Jak myślicie ? Możecie coś doradzic ? Z góry byłbym bardzo wdzięczny !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic