Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Dekoracyjna czaszka

  1. #1
    Member
    Awatar tomerk
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie Dekoracyjna czaszka


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej.
    Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni.
    Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai.

    Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk






    Załączone obrazki Załączone obrazki  
    Modele, packshoty, postacie, sprawdź na: http://www.behance.net/tomerk

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Nov 2016
    Postów
    1
    Podziękowania

    Domyślnie

    Witam
    Nie szkoda Ci kasy na ten cały soft użyty do tego projektu, pewno 60-70 tyś za wszystkie, by stworzyć w zasadzie takie "niby nic" ?
    Co dało by się również w darmowym Blenderze pewno porównywalnej jakości?
    Nie znam tych wszystkich programów ale zapewne nici to jakieś proceduralny 1-click, więc gdzie tu twoja twórczość, bo model czaszki i kolorowe światła da się na 100% wymodelować i oświetlić w Blenderze. Mnie się średnio całość podoba.

  3. #3
    Member
    Awatar tomerk
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzikie pat3D.
    W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem.
    W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.
    Modele, packshoty, postacie, sprawdź na: http://www.behance.net/tomerk

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1589
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wygląda spoko. Animacja pewnie była by kozacka ;)
    Dobrze, że nie dałeś się wciągnąć w niepotrzebną dyskusję!

  5. #5
    Member
    Awatar tomerk
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.
    Modele, packshoty, postacie, sprawdź na: http://www.behance.net/tomerk

  6. #6
    Member

    Dołączył
    May 2016
    Postów
    241
    Podziękowania

    Domyślnie

    Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej.

  7. #7
    Member
    Awatar tomerk
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez keajra Zobacz posta
    Fajne - ten denoising wedlug Ciebie dobrze dziala? Troche noisa widze w miejscach zaceinionych ale pewnie bylo go wiecej.
    Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.
    Modele, packshoty, postacie, sprawdź na: http://www.behance.net/tomerk

  8. #8
    Member

    Dołączył
    May 2010
    Lokalizacja
    MińskM
    Postów
    317
    Podziękowania

    Domyślnie

    Świetna robota, miło popatrzeć.

  9. #9
    Member
    Awatar tomerk
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    187
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję bardzo !
    Modele, packshoty, postacie, sprawdź na: http://www.behance.net/tomerk

  10. #10
    Member
    Awatar blinq
    Dołączył
    Sep 2007
    Lokalizacja
    Olsztyn
    Postów
    1220
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo fajna praca :) Az mam ochotę w końcu się Houdiniego nauczyć ;)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •