Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: "Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    33
    Podziękowania

    Domyślnie "Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam, wrzucam mój najnowszy projekcik - "Barbarzyńca" , rzeźbiony ze sfery w Zbrush'u, renderowany w Keyshocie... w tym przypadku inspirowałem się wieloma świetnymi artystami jak np. Jakub Chechelski, Adam Skutt, Raphael Grassetti i wieloma innymi :) dodam również, że to moje pierwsze podejście do anatomii całego ciała, mięśni itp, także pewnie z czasem będzie lepiej :)
    więcej fotek tutaj:
    https://www.artstation.com/artwork/58exwW




    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][G]/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ikona.jpg
Wyświetleń:	5
Rozmiar:	51.3 KB
ID:	105454  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1672
    Podziękowania

    Domyślnie

    Świetna robota. Ile ci zajął ten projekt?

    Włosy to fiber mesh, bo słabo widać na renderach?
    Zajebiściej zrobiłeś jego przedmioty. W ogóle wszystko jest na bardzo wysokim poziomie.

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    33
    Podziękowania

    Domyślnie

    dzieki :) wybacz za slaba jakosc zblizen, byc moze pokusze sie jeszcze o drobny update i faktycznie wrzuce jakies lepsze rozdzialki glowy, tak wlosy to fibermesh, nic specjalnego, kilka odzielnych subtooli kosmykow wlosow, uczesanych groomami, polaczonych w jeden przy renderku... ile mi to zajelo..nie pamietam dokladnie bo robilem z przerwami bez pospiechu :) na poczatku to mialo byc studium ciala, miesni, nastepnie, jak to zwykle u mnie bywa, pokusilem sie o zrobienie calej postaci z propsami :) mysle ze ze 2 tygodnie ale bardzo leniwym tempem :) w sumie to sam sie dziwie ze przedmioty wyszly calkiem spoko bo przyznam szczerze ze dosc duza doza improwizacji w tym przypadku byla :)

  4. #4
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1672
    Podziękowania

    Domyślnie

    2 tygodnie to nie jest wcale dużo jak na taki efekt a jeśli nawet leniwie to robiłeś, to świetnie zadbałeś o detale. Nie umniejszając formie oczywiście.

  5. #5
    Member

    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    33
    Podziękowania

    Domyślnie

    dzieki :) ciesze sie, ze Ci sie podoba :)

  6. #6
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10135
    Podziękowania

    Domyślnie

    jak na taką jakość, tempo imponujące.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  7. #7
    Member

    Dołączył
    Oct 2018
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    8
    Podziękowania

    Domyślnie

    Swietnia postać! Ale troche jemu brakuje objętośći pod skórą. Miejscami wygląda tak jakby skóra prosto rozciągnięta po mięśnie
    Ostatnio edytowane przez Aleh ; 30-01-19 o 19:41

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    33
    Podziękowania

    Domyślnie

    zapewne mogło być lepiej, to moje pierwsze podejście do ciała, mięśni więc z czasem powinno być lepiej :)

  9. #9
    Member
    Awatar xmass
    Dołączył
    Oct 2009
    Lokalizacja
    Szczecin, Polska
    Postów
    591
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bardzo dobre! Mógłbyć powiedzieć w czym renderowane?
    Osobiście mi brakuje detalu na tym piedestale na którym stoi postać. Bohater wyrzeźbiony do perfekcji a stoi na kawałku czegoś lekko muśniętego trim brushem ;) Wiadomo że to tylko mały dodatek do postaci, ale kłuje w oczy.
    Generalnie, świetna robota!
    (_!_)
    portfolio Behance portfolio << 3D furniture blog << Vimeo <<
    InfraredCGI Behance portfolio

    InfraredCGI

  10. #10
    Member
    Awatar JonJoan
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    271
    Podziękowania

    Domyślnie

    Fajne, fajne. Takie jedno pytanko. Te wszystkie mikro szczegóły (pory na skórze) były wypalane na mape normalną czy po prostu był robiony zwykły decimate i od razu do keyshota?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •