Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Multi-family Housing, New York

  1. #1
    Member
    Awatar PixelDomain
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    53
    Podziękowania

    Domyślnie Multi-family Housing, New York


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Bondziorno,
    Przedstawiam Wam komercyjny projekt budynku mieszkalnego w Nowym Jorku.

    Max, Vray i PS.

    Pozdrówki




    Załączone obrazki Załączone obrazki  

  2. #2
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar polka dot
    Dołączył
    Apr 2004
    Postów
    6451
    Podziękowania

    Domyślnie

    bryła budynku czytelna. imponuje całość w 3d, dużo czasu zajęło Ci otoczenie?

    pierwsze ujęcie najlepsze, jeśli na obu elewacjach jest mosiądz między oknami, to na oświetlonej wygląda jak chrom.
    obrócone parasole nie korzystne podobnie jak typografia na parterze. fajnie, że nie przesadziłeś z postpro
    to tylko umysł, próbujący kupić więcej czasu

  3. #3
    Member
    Awatar PixelDomain
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    53
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cały projekt zajął mi lekko ponad 6 dni roboczych, po pracy etatowej, więc dziennie przeznaczałem na to 4-5 godzin. Na elewacji są dwa rodzaje paneli. Jeden to oksydowane aluminium ( szare ) natomiast na drugiej elewacji jest brąz w dwóch odcieniach z palety klienta.

    Dzięki serdeczne za feedback, dobre rady zawsze w cenie

  4. #4
    Member
    Awatar drakul
    Dołączył
    Jan 2007
    Lokalizacja
    OM
    Postów
    321
    Podziękowania

    Domyślnie

    jeśli mam dorzucić parę uwag to:
    1. samochody do wymiany, nie ma klimatu amerykańskiego, materiał lakieru w ogóle do poprawy,
    2. pierwszy kadr -co to te rozowe po lewej na chodniku?
    3. pierwszy kadr do poprawy - sugeruje ze po prawej walimy w sciane albo co innego, ucieta ulica nie wiadomo gdzie i dlaczego
    4. parasole w ogole bym wyrzucil
    5. 3 kadr - pociag jedzie a samochody stoja? widac ze rozmycie pociagu na sile- nie czuc predkosci
    6. 2 kadr- te "halo"- rozjasnienie po prawej sugeruje ze zza krawedzi zaraz wyjdzie slonce a cienie sa nieadekwatne do tego, podobnie w 1 ujeciu z lewej
    7. 2 kadr - te liscie z gory ... uwazasz ze to dobre?....

  5. #5
    Member
    Awatar PixelDomain
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    53
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez drakul Zobacz posta
    jeśli mam dorzucić parę uwag to:
    1. samochody do wymiany, nie ma klimatu amerykańskiego, materiał lakieru w ogóle do poprawy,
    2. pierwszy kadr -co to te rozowe po lewej na chodniku?
    3. pierwszy kadr do poprawy - sugeruje ze po prawej walimy w sciane albo co innego, ucieta ulica nie wiadomo gdzie i dlaczego
    4. parasole w ogole bym wyrzucil
    5. 3 kadr - pociag jedzie a samochody stoja? widac ze rozmycie pociagu na sile- nie czuc predkosci
    6. 2 kadr- te "halo"- rozjasnienie po prawej sugeruje ze zza krawedzi zaraz wyjdzie slonce a cienie sa nieadekwatne do tego, podobnie w 1 ujeciu z lewej
    7. 2 kadr - te liscie z gory ... uwazasz ze to dobre?....
    1 - w USA jeżdżą nie tylko amerykańskie samochody Nie chodziło o stworzenie obrazów ociekających american dream i big macami Zresztą, jest grand cherokee, jest cadillac, jest nowojorski bus, jest prius taxa, których w NY jest zatrzęsienie. A że jest bmw i mercedes? Samochody jak najbardziej spotykane w USA i uważane tam za bardzo luksusowe i prestiżowe.
    2 - to różowe to są panele dla niewidomych. I tak - mają dokładnie taki kolor jak na wizualizacji.
    3 - Tu się nie spieram, może być tak jak piszesz. To filar estakady.
    4 - Ok
    5 - Pociąg jedzie znacznie szybciej niż samochody po estakadą ( tam jest ograniczenie do 20 mil ), stąd blur na wagonie a brak na samochodach
    6 - tu miał być efekt wyłącznie plastyki
    7 - Chyba tak, bo bryła budynku jest klocowata, nieciekawa, więc przełamanie całej kanciastej kompozycji miało wg mnie tu sens.

  6. #6
    Member

    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    255
    Podziękowania

    Domyślnie

    1)

    -liście na drzewach nie odbijają, papierowe takie
    -parasole na tarasie bym usunął
    -coś się dzieje z texturą cegieł na rogu przy tarasie- ciemna się robi
    -nienajlepszy shader lakieru aut
    -brak tablic w autach
    -zastanowił bym się czy potrzebne pokazanie detalu estakady bo nie wiadomo czym to jest, troche zaburza kadr

    2)
    -parasole na tarasie jak wyżej
    -liście drzew to samo
    -tablice
    -to halo z prawej może i ok, ale tak z 50% za mocne
    -coś dziwnego z tym murkiem pod restaurant drink bar- wygląda jak z folii aluminiowej, strasznie mocno odbija
    -auta jakoś nie siedzą..

    3)
    -parasole
    -jak chcesz mocno rozmyc pociąg to moze rozmyć go 2 razy bardziej a samochody chociaż trochę? bo teraz samochody faktycznie jak w miejscu a pociąg w ruchu
    -materiały liści płaskie, papierowe
    -ogólne nasycenie/ kontrast mniejsze niż na pozostałych ujęciach

    4)
    -coś się dzieje na plus z materiałami 2 drzewa od lewej z góry korony- jest rozświetlone delikatnie
    -belki estakady wyglądają na mokre, może jakiś akcent rdzy zamiast tego?
    - ludzie 3d nie wyglądają w 100% dobrze- sztywni są
    -białe auto w miarę siedzi, szary merc mniej- chyba przez lakier i brak tablic
    -kiepsko wygląda ten materiał na filarach i w tle dla szyldów.. jak ciekły ołów/ rtęć trochę.. szyldy też odrobinę nudne, mogły by delikatnie odbijać/ świecić
    -ławka taka 1,5 osobowa

  7. #7
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10211
    Podziękowania

    Domyślnie

    wygląda żywo i ciekawie. Lakiet samochodów zdecydowanie do poprawy. Podobnie typografia sklepu na dole. Wtedy będzie już naprawdę klasa

    ujęcie pod wiaduktem w zasadzie prosi się o nieco bardziej kreatywne postpro i dynamiczne ujęcie z 'ruchliwej ulicy'.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  8. #8
    Member
    Awatar PixelDomain
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    53
    Podziękowania

    Domyślnie

    mitic - dzięki za feedback Tak to jest jak się robi na pośpiechu i trzeba dobę podzielić na etat, prywatę i jeszcze minimum snu

    olaf - serdeczne dzięki za propsy mimo moich niedociągnięć Z postprodukcją sprawa wyglądała tak, że miała być bardzo, bardzo delikatna. Zresztą to nawet dobrze, bo jak się rozkręcę przy postpro, to wychodzi dyskoteka

    Dzięki pany za feedback!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •