Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Dlaczego atrybut porusza łokciem + dłonią zamiast samym łokciem?

  1. #1
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    43
    Podziękowania

    Domyślnie Dlaczego atrybut porusza łokciem + dłonią zamiast samym łokciem?


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Hej,

    Rigguje dłonie do animacji z pierwszej osoby i natrafiłem na problem. Atrybut, który dodałem Elbow Swivel porusza łokciem, ale i przy okazji również obraca dłoń w tym samym kierunku czego robić nie powinien. W jaki sposób to naprawić?

    Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego mój IK controller jedynie porusza dłonią, ale nie umożliwia obracania jej?

    Załączam plik .max do maxa 2019: https://www2.zippyshare.com/v/KnjzFy8C/file.html


  2. #2
    Member

    Dołączył
    Apr 2017
    Postów
    43
    Podziękowania

    Domyślnie

    Problem naprawiony. Wystarczyło użyć orientation constrain od wrist IK bone do IK controller

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •