Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Clockmaker - kilka modeli

  1. #1
    Member
    Awatar Alchemiq
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie Clockmaker - kilka modeli


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Jakiś czas temu mieliśmy przyjemność wesprzeć studio Platige Image w realizacji cinematiku do gry Clockmaker.
    Naszym zadaniem było przygotowanie kilku modeli z teksturami i shaderami. Efekty naszej pracy możecie zobaczyć poniżej.
    Finalne stop klatki z cinematiku oczywiście autorstwa Platige Image.





    Credits:

    Lead 3d - Krzysztof Rusinek
    3d artist - Łukasz Gdaniec, Waldemar Tabaka, Łukasz Walichnowski
    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	225
Rozmiar:	227.8 KB
ID:	105711   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	227
Rozmiar:	230.3 KB
ID:	105710   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	232
Rozmiar:	203.4 KB
ID:	105709  

  2. #2
    Member
    Awatar Alchemiq
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie

    I jeszcze kilka obrazków z kulis produkcji.




    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	tower.jpg
Wyświetleń:	210
Rozmiar:	496.9 KB
ID:	105715   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gargulec.jpg
Wyświetleń:	216
Rozmiar:	414.0 KB
ID:	105714   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dorozka_02.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	407.6 KB
ID:	105713   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dorozka_01.jpg
Wyświetleń:	211
Rozmiar:	508.2 KB
ID:	105712  

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1746
    Podziękowania

    Domyślnie

    Bajecznie to wygląda. Zwłaszcza wieża z zegarem, fantastycznie :)

  4. #4
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10313
    Podziękowania

    Domyślnie

    super modele, kadry Platige fantastyczne. Pięknie sprzedali Waszą pracą wizualnie.

    Zastanawia mnie tylko czemu siatka tarczy zegara jest kwadratowa? Łatwiej się modeluje, czy liczyliście się z tym, że będzie trzeba ją deformowac?
    nosiłem kalesony zanim było cool

  5. #5
    Member
    Awatar Alchemiq
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za komentarze :)
    Tarcza zegara jest wygięta, dopasowana do krzywizny ściany, więc siłą rzeczy topo jest ustawione na samych quadach. Kwadratowa nie jest - jak zerkniesz na obwiednię tarczy, to polygony idą koncentrycznie do obwodzie tarczy. Tylko środek jest zredukowany do quadów, żeby po subdywizji dobrze wyglądało.

  6. #6
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10313
    Podziękowania

    Domyślnie

    tak, to miałem na myśli, pisząc kwadratowa. Faktycznie jak powiększyłem widać ze tarcza jest nieco wygięta.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  7. #7
    Member
    Awatar Alchemiq
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie

    I jeszcze domek, który pojawia się na chwilkę na końcu cinematika :)


    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	domek_01.jpg
Wyświetleń:	160
Rozmiar:	395.2 KB
ID:	105716   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	domek_02.jpg
Wyświetleń:	157
Rozmiar:	529.1 KB
ID:	105717  

  8. #8
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    528
    Podziękowania

    Domyślnie

    Świetne modele. Tak z ciekawości zapytam: dlaczego te cegiełki narożne i gzymsy w wieży mają tak gęstą siatkę w porównaniu np. ze ścianą, która ma wyraźną fakturę cegieł?

  9. #9
    Cyberpunk
    Awatar Levus
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    3717
    Podziękowania

    Domyślnie

    Modele w pytę, pro robota.
    Same klatki z filmu kupuję, naprawdę klimatyczne, super kolorki.

  10. #10
    Member
    Awatar Alchemiq
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    14
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dobre pytanie ZiN - generalnie jak modele powstają pod render, a nie pod realtime, to mniejsze znaczenie ma optymalizacja a większe oczekiwany efekt końcowy - pozwala to na większą swobodę działania w stylu "wszystkie chwyty dozwolone".
    Akurat tutaj na płaskich powierzchniach widać displacement, więc siatka w viewporcie jest low-poly. Na gzymsikach displacementu nie ma, a żeby nie wyglądały biednie, to zostały podrzeźbione trochę, żeby fajniej tam na krawędziach światło pracowało.
    No i oto cała tajemnica :)

    Levus - dzięki za opinię - doceniam i szanuję :)

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •