Strona 424 z 425 PierwszyPierwszy ... 324374414419420421422423424425 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4231 do 4240 z 4244

Wątek: Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?

  1. #4231
    Member

    Dołączył
    Apr 2005
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    67
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Jak wyceniacie takie rzeczy, jak przekazanie scen wraz z modelami 3d i teksturami dla klienta ( modele mebli )?
    Nie wiem jak ugryzc ten temat.

  2. #4232
    Member

    Dołączył
    Jul 2008
    Postów
    1414
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hmm, sprawdź sobie cenę takich setów na evermotion np. I pomnóż to razy kilka.
    Możesz też przedstawić opcję tańszą ale bez przekazania praw autorskich, i sobie taką scenkę wywalić też do jakiegoś sklpu z 3d.

  3. #4233
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    9903
    Podziękowania

    Domyślnie

    Zwróć uwagę, by dac inną cenę jeżeli w umowie jest pozwolenie dla klienta na sublicencjonowanie - to oznacza, że może sam wystawić Twój model i go sprzedawać.
    nosiłem kalesony zanim było cool

  4. #4234
    Member

    Dołączył
    Apr 2005
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    67
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzieki Panowie.

  5. #4235
    Member
    Awatar Gajowy
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    117
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cześć,

    Na ile wycenilibyście render samochodu ( samochód + cień, reszta kanał alfa) w oświetleniu studyjnym FHD? Modele dostarcza klient, łącznie około 100 renderów.
    Moje zadanie to korekty shaderów i render.

    Pozdr.

  6. #4236
    Member

    Dołączył
    Jul 2007
    Postów
    538
    Podziękowania

    Domyślnie

    Poszedłbym takim torem - jeśli w modelu faktycznie są podstawowe materiały które trzeba "pojechać" na maxa by lepiej wyglądały, a same modele nie wymagają żadnej ingerencji, to przyjąłbym że ogarnę 2-3 samochody dziennie (w tym render), licząc dzień pracy jako około 8-10 godzin (czyli raczej średno ciężki dzień) Rozdziałki nie wiem jakie ,ale zakładam ze 4k pewnie, więc płaciłbym za rendery zewnętrzej farmie, wyjdzie z 10 dolców za oba rendery może...
    Wychodzi 30-35 dni...ale bez poprawek. Może po drodze uda się uzyskać jakiś workflow płynny i część shaderów będzie przechodzić do innyc samochodów...nie wiem co z oponami - tekstury będą? Czy trzeba bedzie uvmapping robić i kłaść na to od nowa normalmapy i gumę jakąś proceduralną od Substanc'a? To też trza dopytać...
    Ale wychodzi mi że przy wesołym założeniu 35 dni pracy to musi kosztować około 15000 netto (Ale tylko przy założeniu że będą się powtarzać choć częściowo shadery na furach i ze jakiś rodzaj oświetlenia będzie standardowy, może w 4-5 wariacjach, a nie dla każdej fury inny). Ale coś czuję że może wyjść więcej tej kasy jak poprawki dojdą...Z tych 15k PLN myślę że pójdzie cosik na render na farmę, pewnie z 1500 zyla. Chyba że masz kompa mocnego , lub ze 2 maszyny do renderowania i trzecia do ciągłej pracy. Tak to widzę, i czuję że to jest takie minimum.

    Uzupełnienie info - 35 dni roboczych, czyli około półtora miesiąca gdzie można mieć wolne weekendy żeby nie paść na twarz.
    Ostatnio edytowane przez Hris ; 18-05-18 o 09:56
    http://trzyde.blogspot.com/ - modele 3D, drzewa i ludzie z kanałem alpha, tutoriale,

  7. #4237
    Member
    Awatar Gajowy
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    117
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za pomoc :) Z klientem już zrobiłem kilka projektów i nawet część samochodów, które wykorzystamy została poprawiona w poprzednich pracach, więc przez to myśle, że trzeba zejść z ceny bo po prostu jest to juz zrobione. Opony w większości były ok, jeśli coś nie będzie siedziało to podmienię całą geometrię opon.y Oświetlenie raczej będzie dobierane do każdego modelu.

    Dzięki za pomoc, coś w granicach 10-15 myślę, ze będzie ok :)

  8. #4238
    Member

    Dołączył
    Jul 2007
    Postów
    538
    Podziękowania

    Domyślnie

    Łeee jak stary klient i już część materiałów robiona, więc wiesz co masz to luz. Faktycznie bliżej 10k bedzie gites. Trochę mnie martwi czas na dobierania oświetlenia do każdej fury z osobna...Ale tu trzymam kciuki i kibicuję co by wszystko szło bez przeszkód. Powodzenia!
    http://trzyde.blogspot.com/ - modele 3D, drzewa i ludzie z kanałem alpha, tutoriale,

  9. #4239
    Member
    Awatar PixelDomain
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    43
    Podziękowania

    Domyślnie

    Przede wszystkim, to o ile się nie mylę, to mając w scenach modele everów lub innych firm, to nie masz prawa ich odsprzedaży w żadnej postaci , czyli mogą Ci się do tyłka dobrać za rozpowszechnianie ich produktu.

  10. #4240
    Member
    Awatar Boris
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    607
    Podziękowania

    Domyślnie

    tylko jakim cudem Every dowiedza sie, ze chinczyk sprzedawal wietnamczykom modele na placu niebianskiego spokoju... chyba od cukierberga...
    "Religia powstała, gdy pierwszy oszust spotkał pierwszego głupca." – MARK TWAIN

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •