Skocz do zawartości

Mity i Legendy: "Legend of the lost wikings"


ferni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tutaj nowicjuszem i na razie sprawdzam czy potrafie wyslac chociaz zdjecia. A co do bitwy to bedzie to mój debiut i mam nadzieje ze jakos to pójdzie. http://img82.imageshack.us/my.php?image=tarczaranderjm0.jpg

http://img82.imageshack.us/my.php?image=tarczaranderjm0.jpg

 

zapraszam do obejrzenia pierwszego elementu mojej scenki, która bedzie przedstawiac Sigvalda zegnajacego sie niestety jedynie z pomnikiem swego poprzednika Boleslawa Chrobrego w czasie powrotu do rodzinnej Skanii.

 

,,Palnatoki (Palmer syn Tokego), popadł w konflikt z królem Swenem Widłobrodym i musiał uciekać z Danii. Z trzydziestoma długimi łodziami wylądował na wyspie Wolin i porozumiał się z władcą tego kraju (Bolesławem Chrobrym).

Wikingowie uzyskali prawo osiedlenia w zamian za obronę polskich granic. Wtedy właśnie zbudowali Jomsborg i lojalnie służyli Bolesławowi. Po jego śmierci dowództwo miał objąć Sigwald (za akceptacją Bolesława Chrobrego jak mówi Jomsvikingsaga). Sigvald poprowadził Jomswikingów na Norwegię. Po przegranej z Norwegami bitwie pod Hjorungavaag, Sigvald nie powrócił już do Jomsborga, lecz osiedlił się w rodzinnej Skanii.,,

 

P.S

W przypadku gdyby zdjec sie nie dalo odtworzyc to bardzo prosze o wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

inna poza jakos mi nie pasuje do reszty, a zmlotem za bardzo nie bylo sensu kombinowac i tak uwaga widza ma byc skierowana na co inne, a mlot to mlot i tak kazdy wie o co chodzi,

 

wszyskim wielkie podziekowania za komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vektor został zignorowany, więc go powtórzę w subtelniejszym zapisie :