Skocz do zawartości

[PYTANIE] o staż jako grafik (3d)


Loki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wlasnie koncze studia (tzn teoretycznie w lipcu sie bronie) - informatyka na PWR. i teraz pytanie, czy zna ktoś jakieś firmy z wrocławia które przyjmują na staż grafików (informatyka którą studiuję, od jakichś 2 lat przegrywa sromotnie z grafiką, z czego się cieszę)

 

Kasa generalnie nie jest najważniejsza w tym momencie dla mnie (chodzi o zdobycie doświadczenia w jakiejś firmie sciśle związanej z grafiką 3D) choć nie przeczę że wiąże swoje przyszłe życie własnie z grafiką więc motywacja pieniężna też była by fajna :)

 

Może ktoś miał taki staż i chciałby się podzielić wrażeniami itp.

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

z tego co pamiętam to Techland przyjmował w zeszłym roku na staż, mieli stoisko nawet na targach pracy. Ale chyba też było potrzebne portfolio, cokolwiek do pokazania.

 

A tak poza tym grafik najczęściej się w czymś specjalizuje, więc może jeszcze napisz co dokładnie chcesz robić (gameart, wizualizacje, itd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ziomuś fajnie radzisz, myslisz ze z moimi umiejetnościami jest szansa na znalezienie pracy juz? (nie zamiezam spoczywac na laurach [sic!], ale chodzi mi o to czy z pracami na moim poziomie jest zacząć się rozglądać za pracą?

 

2 dziedziny jakie mnie interesują to:

 

low poly - modele do gier (poczynając od projektu i szkicu konceptualnego az do finalnego modelu [fascynacja Feng Zhu itp]

 

i oczywiscie wizualizacje architektoniczne ( fascynacja portretami królów polskich na papierach skarbowych emitowanych przez Narodowy Bank Polski )

 

jakos nie czuje sie animatorem - i mam w zwiazku z tym obawy czy praca w gameart nie wymaga tego wlasnie.