Skocz do zawartości

[cinema] Osobny dział forum


Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się czy nie mógł by powstać dział forum poświęcony Cinemie 4d. Myślę, że zdecydowanie coś takiego by sie przydało, z czasem na pewno znajdzie się wiele posiadaczy C4d szukających pomocy etc. Sam jestem początkującym użytkownikiem tego programu i osobny dział forum był by mi na pewno pomocny. Pozdrawiam i przepraszam jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba.

Edytowane przez Double_G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wezmiemy to pod uwagę. Troche można przebudować forum. Jesli powstana nowe działa to pierwszej kolejności właśnie dla Cinema4D oraz Blendera (dość duża grupa użytkowników tego drugiego programu już jest na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie przypominam sobie ostatnio (pół roku :)) postów do cinemy w dziale inne, na razie nie widać wcale żeby było jakiekolwiek zapotrzebowanie, ale może jak będzie dział to się zaczną pojawiać, może Cinemowcy czują się niekochani i piszą tylko na swoim forum czy coś :)

tak btw o blenderze więcej słychać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź :) Faktycznie na forum nie widać za bardzo Cinema`owców ale liczę, że to sie zmieni wraz z ewentualnym wprowadzeniem stosownego działu. Wiem, że na forum c4d-pl jest dość sporo użytkowników więc wierzę, że i tu sie wkrótce zbierze ich większa liczba. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To popularny soft, uzywany nawet w szkolach, mysle

Chyba niemieckich - tam podobno tylko tego nauczają (taki niemiecki patriotyzm, my składany kwiaty na grobach, wywieszany flagi, ruscy robią sobie defilady, a niemcy swoją przedsiębiorczość promują)

Ja właściwie myśle, że można by taki dział założyć choćby w celach statystycznych - a życie już reszte zrewiduje :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza